سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهینه سازی بیش از 23 هزار متر شبکه توزیع برق در آرادان

طرح اصلاح 19 هزار و 759 متر شبکه فشار متوسط هوائی و بهینه سازی سه هزار و 537 متر شبکه فشار ضعیف هوائی درسال گذشته در شهرستان آرادان انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ذبیح اله احمدی مدیر توزیع برق شهرستان آرادان با بیان این که سه هزار و 904 مترشبکه فشار متوسط هوائی هم در این شهرستان احداث گردیده است گفت : در زمان قیدشده ، یک هزار و 380 متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی دایر شده است.

وی با اشاره به این که در سال قبل، 17 ایستگاه هوائی توزیع برق با ظرفیت یک هزار و 365 کیلوولت آمپر نصب شده است افزود: اصلاح هفت دستگاه ترانس هوائی توسط گروه های اجرائی این مدیریت، از جمله اقدامات به عمل آمده محسوب می شود.

مدیر توزیع برق شهرستان آرادان با ابراز این که 291 دستگاه سرچراغ جدید جهت توسعه روشنائی معابر شهرستان برقرار شده است اظهارداشت: 139 دستگاه کنتورهای طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی( فهام) درسال 96 نصب شده است.

احمدی بابیان این که177 پروژه در سال طی شده اجرائی گردیده است بیان داشت: به منظور عملیاتی نمودن این پروژه ها در سطح شهرستان، مبلغی بالغ بر 14 میلیارد و 650 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

انتهای پیام / ه

نصب 17 ایستگاه هوائی توزیع برق در آرادان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.