در 9 ماهه سال جاری ، دو هزار و 731 متر کابل خودنگهدار در شهرستان آرادان دایر گردیده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ذبیح ا... احمدی مدیرتوزیع برق شهرستان آرادان با اشاره به احداث یک هزار و 215 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی از ابتدای امسال تا زمان حاضر گفت: سه هزار و 195 متر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی هم در این شهرستان برقرار شده است .

وی با بیان این که 17 ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت 625 کیلوولت آمپر نصب و بهره برداری شده افزود: در مدت ذکر شده ، هفت هزار و 675 متر شبکه های توزیع برق در این شهرستان در راستای رضایت مندی مشترکان بهینه سازی گردیده است .

احمدی با ابراز این که 208 دستگاه سرچراغ جدید به منظور بهبود روشنایی معابر سطح شهرستان نصب گردیده اظهار داشت : با تلاش نیروهای این مدیریت، 110 پروژه عمرانی برق رسانی اجرائی شده است .

وی گفت : مبلغی افزون بر هشت میلیارد و 74 میلیون ریال برای اجرای پروژه های برق رسانی این شهرستان هزینه گردیده است.

مدیرتوزیع برق شهرستان آرادان به مهم ترین برنامه های پیش بینی شده در سه ماهه چهارم سال جاری اشاره کرد و بیان داشت : اصلاح فیدر پر معضل یاتری و پاده ، بهینه سازی شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف روستای یاتری ، توسعه شبکه 20 کیلوولت حدفاصل میدان روستای حسین آباد تا رستم آباد ، بهسازی شبکه فشار متوسط خیابان فرهنگ روستای رستم آباد و احداث خط 20 کیلوولت خیابان امام خمینی (ره) روستای داور آباد حدفاصل بیمارستان تا کتابخانه ، از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام / ه

نصب 17 ایستگاه هوایی توزیع برق در آرادان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.