سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۵ درصد روستا‌های از خدمات دولت بهره‌مند شدند

فرماندار دشتی گفت: در سال گذشته ۷۵ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان از خدمات دولت بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالله نادری بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات روستای باغ بهشت از توابع بخش مرکزی که با حضور اعضای شورا و معتمدین روستا برگزار شد اظهار داشت: این خدمات شامل اجرای طرح هادی، بوستان روستایی و آسفالت رایگان است.

وی افزود: در سال گذشته ۵۰۰ میلیون ریال برای اجرای طرح هادی روستا مصوب شد واز محل قیر رایگان نیز سهمیه خوبی به این روستا اختصاص یافته است.

نادری از آسفالت چهار هزار و ۸۰۰ متر مربع طرح هادی در روستای باغ بهشت خبر داد و گفت: جمعا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی در این روستا هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این روستا بر اساس آخرین سرشماری دارای ۲۱ خانوار و ۵۴ نفر جمعیت است، گفت: برای رفع مشکل روشنایی روستا اعتبار لازم تامین می‌شود.

فرماندار دشتی بر ضرورت صرفه جویی در مصرف آب و برق تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به وضعیت خشکسالی در کشور، استان و شهرستان ضرورت دارد مردم در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند.

وی ادامه داد: اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان ظرف مدت یک هفته نواقصات روستا بررسی و نسبت به توزیع عادلانه آب اقدام کند.

نادری اضافه کرد: راه ورودی روستا توسط بنیاد مسکن در حال انجام است که بزودی تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/م

پروژه‌های عمرانی در ۷۵ درصد روستاهای شهرستان دشتی اجرا شد

برچسب ها: بحران آب ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.