سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خبر داد:

ایجاد اشتغال برای مددجویان مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت : ایجاد اشتغال برای مددجویان از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد برای کمک به مستضعفان است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان  ، سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از یک هزار و 256 فرصت شغلی برای مددجویان مناطق روستایی کمیته امداد استان سمنان ایجاد شده است گفت : بالغ ‌بر 22 میلیارد و 798 میلیون تومان اعتبار برای ایجاد این تعداد شغل در سال گذشته هزینه شده است و بررسی ظرفیت‌های موجود در هر شهرستان برای ایجاد اشتغال در دستور کار کمیته امداد قرار دارد.

رضوی در ادامه تصریح کرد : حمایت از تولید داخلی و راه‌ اندازی واحدهای تولیدی کوچک ازجمله سیاست‌های کمیته امداد بوده است و  ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ ترین برنامه‌های دولت در چند سال اخیر بوده و این امر از مطالبات اصلی مردم برای رفع مشکلات اقتصادی است.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود : این نهاد مردمی سال گذشته متعهد به ایجاد 700 شغل ویژه مددجویان در استان سمنان بود و پیگیری برای تخصیص 100 درصدی اعتبارات این نهاد و جمع‌آوری کمک‌های مردمی یکی از رویکردهای اصلی این نهاد است و بخش عمده‌ای از اشتغال ایجاد شده در حوزه کشاورزی ، مشاغل خانگی و راه‌ اندازی بنگاه‌های اقتصادی خرد بوده است.

انتهای پیام / گ

ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ ترین برنامه‌های دولت است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.