سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری قاتلان راننده آژانس ظرف ۳ روز در استان مرکزی

قاتلان راننده آژانس در یکی از شهرستان‌های استان مرکزی دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ عاملان قتل راننده آژانس بعد از ۳ روز در عملیات کارآگاهان پلیس در یکی از شهرستان‌های استان دستگیر شدند.

سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: قاتل مرد دلیجانی بعد از سه روز در عملیات کارآگاهان پلیس استان مرکزی دستگیر شد.

سرهنگ خلجی افزود: بعد از ظهر روز ۲۵ فروردین ماه گزارشی از حضور مشکوک خودروی پرایدی در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان دلیجان به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و با حضور تیم گشت انتظامی، جسد فردی در کنار خودرو کشف شد.

وی اضافه کرد: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی، قاضی کشیک و پزشکی قانونی از جسد معاینات لازم به عمل آمد و مشخص شد این فرد به قتل رسیده است.

دستگیری همسرفرد مظنون

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی، کارآگاهان پلیس، به همسر این فرد مظنون شدند و با توجه به اسناد و مدارک موجود این فرد برای تکمیل تحقیقات دستگیر شد.

وی بیان کرد: با دستگیری همسر مقتول و در بازجویی‌های تخصصی مشخص شد که همسر مقتول به دلیل برخی اختلافات خانوادگی با همدستی فردی دیگر، طی یک برنامه قبلی، نقشه این قتل را می‌کشند

سرهنگ خلجی تصریح کرد: در روز این جنایت فرد قاتل که به عنوان مسافر، سوار بر خودروی مقتول شده بود، او را به بیابان‌های اطراف شهرستان دلیجان برده و به قتل می‌رساند

وی گفت: در این پرونده همسر و فرد قاتل هر دو نفر دستگیر شده و مراحل تکمیل تحقیقات از آنان در حال انجام است.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: قتل ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.