سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدوديت های ترافيكی مراسم رژه روز ارتش در كرمان اعلام شد

رئيس پليس راهور استان محدوديت ها ترافيکي رژه نيروهاي مسلح در29 فروردين در شهر كرمان را تشريح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ حميد معين زاده رئيس پليس راهور استان گفت: به مناسبت بزرگداشت حماسه آفريني هاي نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران، برنامه رژه يگان هاي نمونه نيروهاي مسلح در شهر كرمان و سيرجان از ساعت 0630 روز چهارشنبه 29 فروردين در بلوار 22 بهمن شهر كرمان و خيابان حضرت امام (ره) سيرجان برگزار مي شود.


رئيس پليس راهنمائي و رانندگي استان كرمان تمهيدات ترافيکي محدوده رژه نيروهاي مسلح در اين دو نقطه از استان را به شرح ذيل اعلام كرد:


تمامي مسيرهاي منتهي به ميدان خواجو شهر كرمان و خيابان حضرت امام (ره) شهر سيرجان از ساعت 0630 تا پايان مراسم مسدود خواهد بود و از توقف و پارك خودروها قبل از ساعات شروع مراسم و در طول انجام رژه جلوگيري بعمل مي آيد.


در شهر كرمان از تقاطع نيمه شعبان به سمت ميدان خواجو، از سه راه 17 شهريور خيابان سرباز به سمت ميدان خواجو، از ميدان علي ابن ابيطالب به سمت ميدان خواجو، از بلوار ابراهيم خليل الله به سمت ميدان خواجو، از سه راهي فرهنگ به سمت بلوار 22 بهمن، از سه راه سلمان فارسي به بلوار 22 بهمن و از سه راه اديب بلوار پيروزي به سمت بلوار 22 بهمن محدوديت تردد خواهد بود.


در شهر سيرجان نيز ازبلوار دكتر صادقي به سمت خيابان حضرت امام (ره)، از تقاطع رضوي به سمت خيابان حضرت امام (ره) و از ميدان انقلاب به سمت خيابان حضرت امام (ره) محدوديت تردد اعمال خواهد شد.


سرهنگ معين زاده از شهروندان خواست حتي المقدور بيشتر از وسائل نقليه عمومي استفاده کرده و در صورت آوردن وسيله نقليه شخصي، خودرو يا موتورسيكلت خود را در اماكن خارج از محدوده هاي ذكر شده و در محل مناسب پارک کنند و هنگام اتمام مراسم نيز از عجله و شتاب خودداري و به محدوديت هاي تعين شده توجه داشته باشند.


انتهای پیام/س

 

محدوديت های ترافيكی مراسم رژه ارتش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.