سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطر ناک بودن ممنوعیت یا محدودیت کشت در استان خوزستان

رئیس انجمن صنفی کشاورزان شوش ممنوعیت یا محدودیت کشت درخوزستان را مسئله‌ای حساس و  خطرناک دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  عبدالرحيم رحیمی نیا، رئیس انجمن صنفی کشاورزان شوش گفت: ممنوعیت یا محدودیت کشت درخوزستان، مساله‌ای بسیار حساس و خطرناک است و به همه مسئولان وزارت نیرو، کشاورزی هشدار می‌دهیم که این مسایل مستقیما با معیشت کشاورزان ارتباط دارد.

وی بیان داشت: وقتی در خبرها می‌خوانیم برنامه خاموشی برای استان در نظر گرفته شده، آن هم به دلیل کمبود آب و در مقابل معاون رییس جمهور اعلام می‌کند که آب خوزستان اضافه است ولازم است سند ملی آب تصویب واجرایی شود تا از بحث مافیا و تجارت آب جلوگیری شود.

رحیمی نیا افزود: تغییرشرایط اقلیمی و کمبود بارش‌ها مساله‌ای منطقی است در بحث مصرف آب برای کشت گندم در خوزستان مدیریت بسیار خوبی را انجام دادیم و در کشت پاییزه امسال نیز تعامل بسیار خوبی با کشاورزان در استان در بحث مدیریت مصرف آب انجام گرفت و در این راستا تلاش شد تا در حد امکان به تولید ضربه‌ای وارد نشود وهمچنین کمترین اتلاف آب را داشته باشیم.

رئیس انجمن صنفی کشاورزان شوش عنوان کرد: موضوعات مطرح‌شده در بحث ممنوعیت یا محدودیت کشت دراستان، مساله‌ای بسیار حساس وخطرناک است و دراین زمینه به همه مسئولان وزارت نیرو، کشاورزی و سایر مسئولان هشدار می‌دهیم که این مسایل مستقیما با معیشت کشاورزان ارتباط دارد.

رئیس انجمن صنفی کشاورزان شوش در پایان گفت: اگر کشاورز نکارد یا کم بکارد زندگی خود را چگونه اداره کند آیا مسئولانی که مسایل مربوط به ممنوعیت و یا محدودیت کشت را مطرح می‌کنند به این فکر افتاده‌اند که اگر 6 ماه حقوق نگیرند، زندگی خود را چگونه اداره می‌کنند. در این زمینه باید به معیشت کشاورزان توجه ویژه شود.

انتهای پیام/م

کمبود آب و کاهش کشت محصولات کشاورزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.