سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه دادور درخراسان رضوی راه انداز رسمی شد

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به ابلاغ مرکز ملی پایش فضای کسب کار سامانه دادور در استان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شکوه میرشاهی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی افزود:  اقدامات اجرایی این سامانه از دی ماه سال گذشته شروع شد که در این راستا ۱۹۵ نفر از کاربران دستگاه‌های اجرایی جهت پاسخگویی به شکایات مردم در این حوزه ثبت شدند.

وی گفت: راه اندازی کامل این سامانه با همکاری سه وزرات‌خانه کشور، امور اقتصادی و دارایی و ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت می‌پذیرد.
 
  مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی  افزود: استانداری خراسان رضوی با برگزاری همایش توجیهی برای کاربران سامانه و مدیران کل دستگاه‌ها، فاز آزمایشی این طرح را در اسفند سال گذشته آغاز نمود که برای تسلط کاربران مانوری نیز برگزار شد که با موفقیت به پایان رسید.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی افزود: با اجرای موفقیت آمیز فاز آزمایشی در حال حاضر استان آماده بهره برداری رسمی از این سامانه است و عموم مردم می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز ملی پایش فضای کسب و کار کشور به آدرس www.bemcenter.ir در این سامانه ثبت نام نمایند.
 
 
میر شاهی تصریح کرد: متقاضیان پس از ثبت نام، نام و کلمه عبور به شماره همراه فرد ارسال خواهد شد که می‌توانند پس از وارد شدن به این سامانه بنا به مورد اگر در حوزه کسب استعلامات و مجوزات شکایتی از دستگاه‌های اجرایی دارند به همراه مستندات ثبت نمایند که دستگاه‌ها موظف به رسیدگی و پاسخگویی هستند.

وی گفت: در حال حاضر با توجه به گستردگی استان و تعدد دستگاه‌های اجرایی فرایند ثبت کاربران دستگاه‌ها ادامه داشته که به مرور این فرایند به پایان رسیده و تثبیت خواهد شد.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی افزود: مرحله بعدی این طرح، عملیاتی نمودن کامل این ۴ سامانه است که در این صورت فرایند شروع کسب و کار‌ها کاملا در بستر الکترونیکی انجام خواهد شد که نقش مهمی در کاهش زمان و همچنین از بین رفتن بروکراسی و ارتقای جایگاه ایران در شاخص‌های بین‌المللی خواهد داشت.

میر شاهی گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند از طریق پرتال سازمان متبوع و نصب بیلبورد، اطلاع رسانی لازم به مردم جهت بهره‌برداری از سامانه دادور را انجام دهند.

انتهای پیام//م. ن

راه اندازی سامانه دادور در خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.