سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از جانبازان ملایری

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و بزرگداشت مقام جانباز از جانبازان این شهرستان تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ابراهیم مرادی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایربا بیان اینکه  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و یک‌هزار و 100 شهید والامقام ملایر اظهارداشت: جانبازان مقامی کمتر از شهدا ندارند و به عنوان شهدای زنده از این عزیزان یاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیان کرد: شهرستان ملایر یک‌هزار و 100 شهید والامقام 2 هزار و 100 جانباز نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر با اشاره به اینکه همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل عباس(ع) و گرامیداشت مقام  جانباز برنامه‌های مختلفی برای تکریم و بزرگداشت مقام جانبازان در سراسر کشور برگزار می‌شودافزود: امسال نیز در ملایر برنامه‌های مختلفی برای تجلیل از مقام جانبازان این شهرستان پیش‌بینی شده است.

مرادی از برگزاری همایش بزرگداشت روز جانباز در روز اول اردیبهشت ماه در سینمافرهنگیان ملایر خبر داد و تصریح کرد: این برنامه با حضور مسئولان، جانبازان و خانواده‌های آنها  با برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه جانبازان در ملایر همزمان با هفته جانباز خبر داد و گفت: یک دوره مسابقه تیراندازی در سالن بنیاد شهید و یک دوره مسابقه  تنیس روی میز ویژه جانبازان در سالن الغدیر برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با تعدادی از خانواده‌های جانبازان توسط مسئولان شهرستان و بنیاد  شهید ، سخنرانی یکی از جانبازان سرافراز در خطبه‌های نماز جمعه و.. را نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر در  هفته جانباز برشمرد.

انتهای پیام/ب

جانبازان ملایر تجلیل می‌شوند

برچسب ها: جانبازان ، ایثارگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
خانواده جانیاز حسین آذر
۰۹:۳۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
ازمسؤلین بنیاد شهیدوامورایثارگران ملایر،وهیئت همراه تشکروقدردانی مینمائیم،که باسرکشی به جانبازان دل آنهاراشاد وباعث سربلندی پیش خانواده و حامیان آنها همسران این عزیزان هم تشکروقدردانی می نمائیم واین زحمات شماباعث دل گرمی وقوت قلبی برای خانواده وفرزندان وهمینطور،باعث آرامش روانی خودجانبازمیباشد اجرگم عندالله جانباز حسین
حسین آذر
۲۲:۵۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
تشکرازعزیزان ومسؤلین بنیادشهیدوامورایثارگران ملایروامام جمعه شهرحجت لاسلام برقراری،وفرمانداری ملایربرای سرکشی به ایثارگران وجانبازان وخانواده ایثارگران وجانبازان عزیزاز زحمات ودلسوزی این عزیزان کمال تشگروقدر دانی راداریم،اجرکم عندالله،