سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهسازی ورزشگاه شهید پیرحیاتی شهرستان ایوان

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایوان گفت: عملیات مرمت و بازسازی زمین چمن استادیوم شهید پیرحیاتی ایوان در حال اجرا است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ امیر خانیان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایوان اظهار کرد: زمین چمن استادیوم شهید پیرحیاتی شهر ایوان در سال 1359 افتتاح شده است که این استادیوم با توجه به اینکه آن زمان تنها استادیوم ورزشی این شهرستان بوده و مسابقات فوتبال زیادی در آن انجام گرفته به همین منظور در دهه هفتاد مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت.

وی افزود: با گذشت سه دهه هیچ گونه بازسازی در آن صورت نگرفته و به همین دلیل فاقد استفاده ورزشکاران بود و هیچ مسابقه ای در آن برگزار نشد و بصورت بلا استفاده مانده بود.
 
خانیان ادامه داد: با هماهنگی وپیگیری اداره ورزش و جوانان شهرستان ایوان با اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام و تأمین اعتبار توانستیم در اواسط سال 1396 کار بازسازی و مرمت آن آغاز شود.
 
وی در ادامه به این نکته اشاره کرد و افزود: زمین چمن استادیوم شهید پیرحیاتی در سالهای گذشته از آب شرب جهت آبدهی آن استفاده شده ولی با تلاش و پیگیری های مداوم اداره ورزش و جوانان شهرستان ، مجوز حفر چاه آب و با استفاده از دستگاه اتوماتیک جهت آبیاری زمین چمن صادر گردید تا انشاله در صورت اتمام این پروژه آبیاری آن به آسانی صورت گیرد.
 
رییس اداره ورزش و جوانان در پایان یادآور شد: که زمین چمن استادیوم شهید پیرحیاتی بصورت طبیعی می باشد و پیست دو و میدانی در این زمین احداث می شود.
 
انتهای پیام/ع

آغاز مرمت زمین چمن ورزشگاه شهید پیرحیاتی شهرستان ایوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.