دبیر کل فدراسیون فوتبال کشور از نامگذاری هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور بنام شهدای چوار خبر داد.

 نامگذاری هفته بیست و چهارم لیگ برتر کشور بنام شهدای چواربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران صبح امروز در آیین گرامیداشت شهدای زمین فوتبال شهر چوار ایلام اظهار کرد: حادثه زمین فوتبال چوار  مظلومیت شهدای استان ایلام را به تصویر کشیده و این شهر را بعنوان سرزمین لاله های فوتبال نام نهاده است.

 وی ادامه داد: این رویداد مهم فرهنگی که به رویداد جهانی تبدیل شده با تلاش فرزندان این شهدای عزیز برجسته و مورد توجه قرار گرفته است.

ساکت  افزود: امروز چوار به عنوان نماد ارزشی فوتبال کشور نامگذاری شده و همواره مسئولان ارشد ورزش استان برای بزرگداشت این مراسم تلاش کرده و این سرافرازی را ثمره خون شهدا می دانند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد: هفته ٢4 لیگ برتر همه ساله به عنوان یادواره شهدای چوار نامگذاری شده است و فدراسیون فوتبال نیز برای برجسته کردن این موضوع اهتمام دارد.

ساکت یادآور شد: همه باید این رویداد مهم را که نشانه اوج مظلومیت ملت ایران است را پاس بدارند و مسئولان برای برجسته شدن آن از هیچ کمکی دریغ نمیکنند.

در پایان  این مراسم ، از خانواده های شهدای زمین فوتبال چوار تجلیل به عمل آمد.

روز 23بهمن سال 65 مسابقه فوتبال دو تیم چوار و شهر ایلام با یورش بمب افکن های رژیم بعث به زمین فوتبال شهر چوار پایانی خونین یافت.

انتهای پیام/ع

برگزاری آیین گرامیداشت شهدای زمین فوتبال شهر چوار باحضور محمدرضا ساکت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.