سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمتی:طلای بازی های آسیایی را برای خودم کنار گذاشتم/مسئولان تفاوتی میان آقایان و بانوان قائل نیستند

ملی‌پوش تیراندازی کشورمان گفت:همواره تلاش می کنم تا بهترین نتیجه را کسب کنم و ازهمین حالا هم مدال طلای بازی های آسیایی را برای خودم کنار گذاشته ام.

نجمه خدمتی در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد شرایط ورزشکاران رشته تیراندازی پیش از حضور در بازی های آسیایی جاکارتا اظهار کرد:خوشبختانه تمام امکانات لازم از سوی مسئولان فدراسیون تیراندازی برای ما مهیا است تا بتوانیم با یک نتیجه خوب از جاکارتا به کشور باز گردیم.پیش از این سابقه نداشت که ماساژور داشته باشیم اما خدا را شکر چند ماهی می شود که فدراسیون یک ماساژور را برای ورزشکاران استخدام کرده است تا  برنامه ها راحت تر  پیش برود.

شک ندارم با حضور مربی صربستانی به مقام های خوبی در مسابقات می رسیم

او ادامه داد:مسئولان فدراسیون در روزهای گذشته یک مربی صربستانی به نام گوران ماکسیموویچ را که پیش از این نقره و برنز المپیک را در کارنامه دارد برای ورزشکاران تیراندازی جذب کرده است.همچنین این مربی به خوبی با فضای رقابت های المپیک و جهانی آشنا است چرا که پنج بار در المپیک حضور داشته است و سه عنوان قهرمانی اروپا را در کارنامه دارد و  حتی دخترش نیز در المپیک موفق به کسب مدال شده است ، من مطمئنم که با حضور این مربی می توانیم  افتخارات بیشتری  کسب کنیم.

طلای بازی های آسیایی را برای خودم کنار گذاشتم

عضو تیم ملی تیراندازی در واکنش به اینکه قول کسب چه مدالی در بازی های آسیایی جاکارتا می دهد  گفت:حدود یک ماه می شود که همراه با سایر ورزشکاران در اردوی تیم ملی حضور دارم و تمام تلاشم را می کنم تا با آمادگی کامل در بازی های آسیایی جاکارتا شرکت کنم و برای کشورم افتخار آفرینی کنم: باید بگویم از همین حالا طلای بازی های آسیایی را برای خودم کنار گذاشتم.

او افزود: زمان باقی مانده تا آغاز رقابت های جاکارتا اندک است اما باید تلاش کنیم تا به بهترین نحو ممکن آماده این رقابت ها شویم. البته هنوز مسابقات انتخابی برای بازی‌های آسیایی برگزار نشده است اما تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.البته هدف اصلی‌ام سهمیه المپیک توکیو و کسب مدال در آن آوردگاه بزرگ ورزشی است.

در موفقیت و ناکامی تنها هستم

خدمتی در ادامه بیان کرد:به یک نکته واقف هستم و اینکه، چه زمانی که در اوج باشم و چه زمانی که در دوران افت باشم تنها هستم، تلاش من این است تا در هر مسابقه ای که شرکت می کنم، توقعات را برآورده کنم.

نفر سوم تیراندازی دانشجویان جهان درباره جدی ترین حریفان ورزشکاران کشورمان در اندونزی گفت: تیراندازان هند، چین، سنگاپور و ژاپن در رقابت های قهرمانی آسیا حضور دارند و ورزشکاران این کشورها نزدیک به سه سال است که در اردوهای طولانی قرار دارند و همچنین در رقابت های زیادی به میدان رفته اند و از ما آماده تر هستند. بیشتر این تیراندازان در المپیک و رقابت های جهانی هم مدال سابقه کسب مدال را دارند و همین موجب می شود تا در اندونزی با مشکل مواجه شویم.

مسئولان تفاوتی بین آقایان و بانوان قائل نمی شوند

دارنده طلای بازی های آسیایی اینچئون در پاسخ به اینکه حمایت مسئولان فدراسیون تیراندازی از ورزشکاران این رشته چگونه است،پاسخ داد:با توجه به اینکه تمرینات تیم ملی بانوان و آقایان یکسان است و یک مربی صربستانی هدایت ما را بر عهده دارد، مسئولان فرقی بین ورزشکاران زن و مرد قائل نمی شوند و  از ما حمایت می کنند.

مشکل فشنگ در اردوی تیم ملی وجود ندارد

او در مورد اینکه آیا مشکل فشنگ در اردوی تیم ملی وجود دارد یا خیر،تصریح کرد:با اینکه در گذشته کم و بیش مشکل فشنگ در اردوی تیم ملی تیراندازی وجود داشت اما با درایت و تلاش های شبانه روزی مسئولان فدراسیون این مشکل برطرف شده است و هیچ کمبودی از این لحاظ در اردوها احساس نمی شود.

نیاز به چند سالن پیشرفته داریم

خدمتی درباره اعزام ورزشکاران به مسابقات برون مرزی عنوان کرد : آخر هفته جاری با همان نفرات قبلی به مسابقات جام جهانی کره جنوبی اعزام می شویم و قرار است  در هر 2 رشته خفیف و بادی رقابت کنم با اینکه این مسابقات سطح بالایی دارد اما تلاش می کنم تا  یک مدال خوشرنگ کسب کنم.

او افزود:با حضور رئیس جدید خوشبختانه شرایط بهتر شده است.از سوی دیگر کشور ما از نظر زیر ساخت و امکانات تیراندازی نیاز به توسعه  ب دارد زیرا تنها یک سالن استاندارد آن هم در تهران داریم. این در حالی است که در چین و سایر کشورهای پیشرفته دنیا چند سالن تیراندازی استاندارد وجو دارد و ما هم باید تلاش کنیم تا به این کشور ها نزدیک تر شویم.

 مدال برنز در دانجشویان جهان راضی کننده نیست

دارنده نقره بازی های آسیایی اینچئون درمورد کسب مدال برنز در مسابقات تیراندازی دانشجویان جهان در مالزی هم گفت:اردوهای خوبی را در تهران پشت سر گذاشتم و به همین علت توانستم  در این بازی ها مدال برنز را کسب کنم اما از خودم راضی نیستم زیرا علاقه داشتم مدال طلا بگیرم اما این گونه نشد ، با این حال  امیدوارم در آینده جبران کنم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.