رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: فرصتی برای بازی‌های آسیایی نیست به همین دلیل بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی لازلو است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی در حاشیه اردوی اهداف پروازی در مورد حضور رودولفو ویگانو مربی ایتالیایی برای هدایت ورزشکاران کشورمان، اظهار کرد: ما سال پرکاری را پیش رو داریم. همکاران من در فدراسیون به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای بهتر کردن اوضاع هستند.یکی از برنامه های اصلی ما حضور مربی خارجی  بود. 2 روز است که  مربی ایتالیایی کارش را در تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی شروع کرده و امیدوارم با حضور این مربی بتوانیم نتایج خوبی را در مسابقات پیش رو کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با این مربی قرارداد رسمی امضا کرده‌اید یا خیر، گفت: هنوز خیر. البته صحبت‌ها و مذاکرات میان ما و او صورت گرفته است.همچنین توافق هایی هم  انجام گرفته و امیدواریم این توافق نهایی شود. برنامه‌های ما به صورت کوتاه، میان و بلندمدت تنظیم شده است. برنامه کوتاه مدت تا بازی های آسیایی جاکارتاست، بعد از آن مسابقات جهانی کره جنوبی را در پیش داریم داریم که قرار شده در این رقابت ها سهمیه المپیک هم بین ورزشکاران اهداف پروازی توزیع شود. در ادامه برای المپیک برنامه‌ریزی کرده‌ایم که این برنامه میان مدت است.

دادگر در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر مبلغ قرارداد این مربی ایتالیایی، گفت: قرارداد این مربی کمتر از لازلوست البته او توانایی بالایی دارد.او  بیش از 13 مدال جهانی و اروپایی در کارنامه اش دارد. در 20 سال گذشته جزو 10 نفر برتر و در 2 سال اخیر جزو 3 نفر برتر این رشته بوده است. 2 بار سهمیه المپیک کسب کرده و می‌توان گفت جزو با تجربه‌ترین مربیان جهان است. امیدوارم از حضور او در کشورمان نهایت استفاده را ببریم و بتوانیم مدال هایی را که مردم از ما می خواهند برایشان بدست بیاوریم.

لازلو اولویت ماست، اگر نیامد جایگزین داریم

رئیس فدراسیون تیراندازی همچنین درباره مذاکره با لازلو در سفر به آلمان، اظهار داشت: در آلمان با لازلو مذاکره کردیم. بخشی از طلب‌های او را نقدی پرداخت کردیم و مابقی به حسابش حواله شد. همچنین قرار شد بعد از ارسال کامل پول درباره ادامه همکاری مذاکرات را نهایی کنیم. البته با یکی از مربیان برجسته دیگر هم مذاکراتی را انجام داده ایم هرچند که هنوز اولویت اصلی ما لازلوست. چون فرصتی برای بازی‌های آسیایی نداریم پس می توان گفت لازلو بهترین گزینه برای هدایت ورزشکارانمان در این رقابت های مهم است. اگر او نخواست با ما ادامه همکاری داشته باشد به سراغ دیگر گزینه های مدنظرمان خواهیم رفت. مربیانی که می‌آیند بهتر از قبلی‌ها خواهد بود و حتی مبلغ قرارداد نیز کمتر است. ما نسبت به هزینه بیت‌المال با حساسیت برخورد می‌کنیم. در کنار اینها به اهداف بزرگتر که سربلندی ورزش ایران است فکر می‌کنیم.

دادگر همچنین در پاسخ به این سوال که آیا مطمئن هستید مشکلی که برای لازلو پیش آمد برای مربی ایتالیایی رخ نخواهد داد، بیان کرد: ما از اول سعی می‌کنیم پرداخت‌ها را به موقع و با دقت انجام دهیم. اگرچه پول کمتری پرداخت می‌کنیم اما چون نقدی است این مربی راضی است. امیدوارم تا زمانی که من در فدراسیون هستم مشکلات قبلی تکرار نشود.

 

اعزام 35 نفر به مسابقات جهانی

رئیس فدراسیون تیراندازی درمورد تعداد نفرات اعزامی به کره برای حضور در مسابقات جهانی،توضیح داد: نزدیک به 35 نفر کاروان ایران خواهد بود. اگرچه در حال برنامه ریزی و تجدیدنظر هستیم چون نظر مربی جدید هم تاثیرگذار است. اما برای ورزشکاران اهداف پروازی در ایتالیا هم اردو خواهیم داشت و در یک مسابقه نیز شرکت می‌کنیم.البته با سفربه ایتالیا چند هدف را برای خودمان برنامه ریزی کرده ایم و در نظر داریم در آنجا سلاح‌ها را به روز رسانی کنیم. در اردوهای اهداف پروازی نیز شرکت می‌کنیم تا فشنگ‌ها به راحتی در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد. با توجه به اینکه تا بازی‌های آسیایی حدود 4.5 ماه مانده باید عقب ماندگی قبلی را جبران کنیم و به همین علت همکاران ما در ایام عید وقت گذاشتند.تمام بسترهای لازم را برای تیم ملی فراهم کرده ایم و امیدواریم بهترین نتیجه ها در مسابقات پیش رو نصیب ایران شود.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس فدراسیون تیراندازی درباره مذاکره با مربی ایتالیایی اهداف پروازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۰۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۷
کو تا بازیهای اسیایی . صبر میکردید جند هفته قبل از بازیها مربی میاوردید
پول لازلو رو 1 ساله ندادید و گردن فدراسیون قبلی میندازید
آخرین اخبار