سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل ۴ تن قیر جهت روکش آسفالت رامسر

شهردار رامسر از تحویل و روکش ۴ تن قیر جهت روکش آسفالت خیابان‌های رامسر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مظاهر باقر سلیمی شهردار رامسر در جلسه بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی گفت: شهرداری رامسر سالیانه هزینه زیادی جهت روکش و لکه گیری آسفالت پرداخت می‌کند و با پیگیری و دستور وزیر ۴ هزار تن قیر یارانه‌ای ابلاغ شد که باید در تحویل آن تسریع شود تا روکش آسفالت بزودی انجام شود.

وی با بیان اینکه شهر رامسر دارای بافت فرسوده بوده و اقداماتی در این زمینه انجام شد که نیاز به مساعدت داریم افزود: با توجه به محدودیت‌های زمین در رامسر در کمیسیون ماده ۵ باید نگاه ویژه‌ای به تراکم سازی و تغییر کاربری شود و نیازمند مجوزات تراکم هستیم.

شهردار رامسر گفت: در طرح بازآفرینی شهری اقداماتی در گذشته توسط شهردار سابق انجام شد و رامسر بعنوان یک شهر پایلوت در غرب مازندران و شرق گیلان با محوریت بنا‌های تاریخی معرفی شود که امیدوارم با پیگیری‌های بعمل آمده اجرایی شود.

باقر سلیمی افزود: با همت شورای شهر بسته‌های تشویقی خوبی به افرادی که در این حوزه قصد سرمایه گذاری دارند اعطا کردند و نوسان نرخ بانکی و سود تسهیلات بانکی سبب شد مردم رغبت نشان ندهند.

وی با اشاره به اینکه شهر رامسر فاقد کمربندی مناسب و دارای حجم سنگین ترافیک در محدوده شهری بود، گفت:: تعرفه‌ها و عملکرد نظام مهندسی مورد انتقاد بوده و کمر مردم را خم کرده است و هر سال شاهد افزایش نرخ نظام مهندسی در کشور و علی الخصوص در استان مازندران هستیم.

شهردار رامسر گفت: بخشی از همکاری شهرداری با نظام مهندسی به دلایلی قطع شده و طبق امکانات و شرایطی که خواستیم با همکاری نمیکنند و اعلام میدارند سازمان بازرسی ورود کرده است.

باقر سلیمی افزود: تعریض، عقب نشینی و توسعه شهری در دستور کار شهرداری قرار دارد و تسهیلات به مردم داده میشود که نظام مهندسی هیچ گونه همکاری در این زمینه ندارد.

وی گفت: پایانه حمل و نقل رامسر با توجه به موقعیت گردشگری تکمیل شود تا در خدمت رسانی به گردشگران موفق باشیم.
انتهای پیام/آ

آسفالت خیابان‌های رامسر روکش می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.