سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقویت حوزه گردشگری خرمشهر

شهردار خرمشهر گفت: باید ظرفیت‌های ویژه گردشگری در خرمشهر توسعه پیدا کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛داوود دارابی شهردار خرمشهر شامگاه گذشته  در نشست خبری با اصحاب رسانه ، با اشاره به اهمیت شهرستان خرمشهر، گفت: باید آینده خرمشهر را با تقویت حوزه گردشگری رقم زد، رودخانه کارون دارای هیجان و بستر گردشگری است و باعث چرخش اقتصادی در شهر می‌شود.

وی افزود: در ایام نوروز ۱۴ هزار نفر از لنج‌های کارون استفاده کردند که با این عمل برای ۱۴۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شد و باید این مسیر را با جذب سرمایه‌گذاران ادامه دهیم.

شهردار خرمشهر گفت: باید برای رونق خرمشهر هتل و رستوران‌های مختلف و مبتنی بر اقلیم شهرستان احداث شود و بنده از همه سرمایه‌گذاران به صورت کامل و تمام استقبال می‌کنم .

دارابی افزود: تفاهم‌نامه‌ای با موضوع پروژه‌های عمرانی به اعتبار یکصد میلیارد تومان با منطقه آزاد اروند منعقد شد و بنده از همه کسانی که در این عمل کمک و پیگیری کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی گفت: ۴۰ درصد از این اعتبار مربوط به اقدامات عمرانی است و باید آنها را محقق کنیم و امیدواریم در روز ۳ خرداد پروژه‌های عمرانی مختلفی را در سطح شهرستان کلنگ‌زنی کنیم.

شهردار خرمشهر با اشاره به دریافت حق آلایندگی از پالایشگاه آبادان، افزود: حدود ۲ میلیارد تومان حق آلایندگی به صورت ماهانه به شهرداری خرمشهر پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به احداث پارک آبی در خرمشهر، گفت: نشست‌هایی با سرمایه‌گذاران در این مسئله داشتیم که نقشه‌های این پارک کامل است و در آینده ساخته خواهد شد.

دارابی با اشاره به تعریض پل قدیم خرمشهر، افزود: نقشه‌های این پل توسط بهترین پل‌سازان کشور در حال انجام است و پلی مناسب و زیبا خواهد بود.

انتهای پیام/د

ضرورت توسعه ظرفیت‌ گردشگری

برچسب ها: شهرداری ، اشتغالزایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.