سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه گردشگری با برگزاری هفته فرهنگی پاریس در اصفهان

شهردار اصفهان گفت: برگزاری هفته فرهنگی پاریس در اصفهان، زمینه توسعه گردشگری و تسهیل و رفت و آمد گردشگران بین شهرهای اصفهان و پاریس را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت‌الله نوروزی امروز در بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان گزارشی از سفر به پاریس و برگزاری هفته فرهنگی اصفهان در این شهر ارایه داد و گفت: این اتفاق نخستین بار در سطح جهانی رقم خورد و مورد استقبال جوانان ایرانی مقیم فرانسه قرار گرفت، جوانانی که به عشق وطن ابراز احساسات می کردند و در مقابل انجام هر کاری اشتیاق نشان می‌دادند، البته افرادی قصد تخریب و برهم زدن برنامه‌ها را داشتند که خوشبختانه موفق نشدند.

وی همچنین به دیدارش با شهردار شهر کوچک "ای سی" فرانسه اشاره کردو گفت: "ای سی" شهری کوچک در کنار پاریس است اما شهرداری محبوب و طرفدار ایران دارد. شهردار "ای سی" وزیر سابق دولت فرانسه بود که در جلسه‌ای با وی برای برخی از موضوعات قرار بر تفاهم گذاشتیم.

شهردار اصفهان افزود: در این جلسه تفاهم کردیم تا در آینده، شهردار منطقه ۵ اصفهان و شهردار "ای سی" قراردادی منعقد کنند تا ارامنه‌ شهر "ای سی" به جلفای اصفهان بیایند و تبادل گردشگران ارامنه صورت گیرد.

نوروزی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با هتلداران فرانسه نیز گفت: از هتل‌داران فرانسه دعوت کردیم به ایران و اصفهان سفر کنند و پیشنهادهای خود را برای هتل‌سازی و ارتقای ظرفیت‌های گردشگری مطرح کنند.

وی با بیان اینکه از مجموع ۳۸ برنامه اجرا شده در این سفر در ۱۸ برنامه شرکت داشتم، گفت : اولین بار بود که اصفهان به صورت ویژه در جهان مطرح شد و اتفاقات خوبی برای بررسی ظرفیت‌های اصفهان رقم خورد.

شهردار اصفهان گفت: بر اساس نتایج به دست آمده در این سفر ، مقرر شد هفته پاریس در اصفهان برگزار ‌شود و زمینه توسعه گردشگری و تسهیل و رفت و آمد گردشگران بین شهرهای اصفهان و پاریس را فراهم کند.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای شهر اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.