سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سینمای و دو شهربازی در شهرستان کنگان پلمب شد

مدیرکل استاندارد بوشهر با تاکید بررعایت ضوابط و مقررات استاندارد در همه زمینه‌ها از پلمب، سینمای ۵ بعدی و تجهیزات دو شهربازی در شهرستان کنگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محمدرحیم بهره‌مند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر از افتتاح آزمایشگاه پمپ روغن خودرو در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این آزمایشگاه برای نخستین بار در کشور، توسط شرکت همکار استاندارد چرخه طبیعت سبز، با توان آزمون انواع پمپ‌های خودرو سبک و سنگین راه‌اندازی شده است.

وی با تاکید بر ورود بخش خصوصی به عرصه استاندارد و تأسیس آزمایشگاه‌های همکار افزود: آزمایشگاه همکار استاندارد که در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کند، نظارت بر کیفیت کالا‌های وارداتی، محصولات صادراتی، تدوین استاندارد‌ها از جمله وظایف آن‌ها است.

بهره‌مند، بوشهر را یکی از قطب‌های آزمایشگاهی جنوب کشور خواند و افزود: با تعامل آزمایشگاه‌های همکار، استان بوشهر را به عنوان یکی از قطب‌های آزمایشگاهی جنوب کشور تبدیل کرده است.

مدیرکل استاندارد بوشهر با تاکید بررعایت ضوابط و مقررات استاندارد در همه زمینه‌ها از پلمب، سینمای ۵ بعدی و تجهیزات دو شهربازی در شهرستان کنگان خبر داد.

وی افزود: در راستای بازرسی‌های کارشناسان استاندارد، تمامی تجهیزات بازی پارک خلیج فارس کنگان، اعم از سرسره، ترامپولین و قطار کودک به سبب غیر استاندارد بودن پلمب شد.

بهره‌مند از پلمب، دستگاه کف‌گرد در شهربازی ناخدای کنگان خبر داد و بیان کرد: این وسیله بازی به سبب عدم رعایت الزامات استاندارد، پلمب شد.

مدیرکل استاندارد بوشهر خاطر نشان کرد: در حال حاضر شش شهربازی در شهرستان کنگان وجود دارد که شهربازی‌های غیر استاندارد پلمب شده است.

وی با اشاره به پلمب سینمای کنگان گفت: در راستای بازرسی‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان استاندارد، تنها سینمایی ۵ بعدی شهرستان کنگان به سبب نداشتن مجوز استاندارد، پلمب شد.

انتهای پیام/م

سینمای ۵ بعدی و تجهیزات ۲ شهربازی در کنگان پلمب شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.