سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزینه های اصلی هدایت تیم ملی امید مشخص شدند

پس از انتخاب حمید استیلی به عنوان مدیر تیم ملی فوتبال امید به زودی سر مربی این تیم نیز معرفی می شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال چند روز پیش اعلام کرد که حمید استیلی، سرمربی سابق پرسپولیس به عنوان مدیر تیم ملی امید انتخاب شده و به زودی سرمربی این تیم هم معرفی می شود.

البته فریدون معینی،  رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد که سرمربی تیم امید پس از تعطیلات عید نوروز 1397 انتخاب می شود اما 15 روز از عید گذشته و هنوز مسئول فنی این تیم انتخاب نشده و این درحالیست که بازی های آسیایی نزدیک است و باید دید فدراسیون چه مربی انتخاب می کند.

البته طبق شنیده ها، عباس چمنیان و جواد نکونام، گزینه های اصلی هدایت تیم ملی امید هستند و باید دید فدراسیون فوتبال چه مربی را انتخاب خواهد کرد. چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان، نفت و گاز گچساران، شهرداری یاسوج و پیام مشهد بوده و نکونام نیز که در تیم های استقلال تهران، پاس تهران، اوساسونا اسپانیا و سایپا بازی کرده و سابقه مربیگری در تیم های خونه به خونه بابل و نساجی مازندران را دارد.

به هرحال پس از کش و قوس‌های فراوان و نزدیکی بازی های آسیایی، استیلی به عنوان مدیر تیم امید انتخاب شد و باید دید سرمربی در چه تاریخی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

چه کسی هدایت تیم ملی فوتبال امید را بر عهده خواهد داشت؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.