سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراز نگرانی اتریش درباره تشدید مناقشه سوریه

صدراعظم اتریش با حمایت از حمله موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه، از تشدید مناقشه در این کشور ابراز نگرانی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شینهوا، زباستیان کورتس، صدراعظم اتریش، روز شنبه  پس از حمله غربی‌ها به سوریه از تشدید مناقشه سوریه به شدت ابراز نگرانی کرد.

او با تکرار ادعاهای غربی‌ها درباره استفاده دولت سوریه از تسلیحات شیمیایی تاکید کرد اقدام نظامی هماهنگ آمریکا، فرانسه و انگلیس در سوریه را درک می‌کند؛ چرا که معتقد است این اقدام برای جلوگیری از استفاده دوباره از سلاح‌های شیمیایی در سوریه صورت گرفته، اما از تشدید مناقشه این کشور واقعا نگران است.

صدر اعظم اتریش روز شنبه در جمع روزنامه‌نگاران اعلام کرد در حال حاضر مهمترین مسئله جلوگیری از وخامت بیشتر اوضاع در سوریه است. او از طرف‌های دخیل در مناقشه سوریه خواست تحت نظارت سازمان ملل متحد مذاکرات خود را از سر گیرند.

کارین کنیسل، وزیر امور خارجه اتریش، نیز در موضعی مشابه درباره خطر تشدید مناقشه سوریه ابراز نگرانی کرد و حل سیاسی بحران این کشور را خواستار شد.

شایان ذکر است آمریکا، فرانسه و انگلیس بامداد شنبه به بهانه حمله شیمیایی هفتم آوریل منتسب به دولت سوریه در شهر دوما تحت کنترل تروریست‌ها، بدون مجوز سازمان ملل متحد حملاتی هوایی علیه سوریه انجام دادند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.