سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج، میزبان نشست منطقه‌ای نقاشی انقلاب و کارگاه نقاشی

مسئول واحد تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: نشست وکارگاه نقاشی انقلاب به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شیلان برهانی مسئول واحد تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی کارگاه تولید محور با حضور ۱۵ هنرمندنقاش از استان‌های کردستان، کرمانشاه و ایلام با مدرسی استاد فردین صادق ایوبی از اساتید توانمند هنر‌های تجسمی و نقاش برگزیده دوسالانه نقاشان جهان اسلام  در سنندج برگزارمی شود.
وی افزود: نشست تخصصی بررسی ۴ دهه هنر نقاشی انقلاب و مؤلفه‌های آن وبرگزاری کارگاه عملی نقاشی با موضوعات انقلابی از برنامه‌های این کارگاه آموزشی است.
برهانی هدف از برگزاری این نشست و کارگاه تخصصی را آشنایی و هم اندیشی هنرمندان منطقه غرب کشور و تلاش در جهت تولید آثاری با محوریت هنر انقلاب عنوان کردو گفت:آثار خلق شده در نمایشگاه‌هایی در سه استان به معرض نمایش علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: در سال ۹۷ و در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی در تلاشیم تا با برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تولید محور در بخش‌های مختلف تجسمی نسبت به کشف، جذب و معرفی هنرمندان شاخص و متعهد هنر مبتنی بر ارزش‌های دینی و انقلابی اقدام کنیم.
نشست منطقه‌ای نقاشی انقلاب و کارگاه نقاشی روز‌های ۲۶ و ۲۷ فروردین ماه ۹۷ در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌شود
انتهای پیام/م

برگزاری نشست منطقه‌ای نقاشی انقلاب و کارگاه نقاشی درسنندج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.