سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حریق مجتمع چهار طبقه در کاشان مهارشد

حضور به موقع و تلاش نفسگیر آتش‌نشانان وبا به کارگیری تجهیزات لازم مهار و اطفاء حریق مجتمع چهار طبقه ای ولی عصر(عج) کاشان را مهارکرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: یک شهروند باتماس تلفنی در  ساعت  ۳:۳۰  امروز  وقوع آتش سوزی در مجتمع را به سامانه ۱۲۵ اطلاع داد.

روح الله فدائی، با تاکید بر اعزام  بلافاصله گروه‌های اطفاء حریق و امداد و نجات از دو ایستگاه یک و چهارسازمان آتش نشانی کاشان افزود: ۲۰ نفر از پرسنل آتش نشانی با هشت  خودرو اطفائیه سبک و سنگین به محل آتش سوزی در خیابان باباافضل اعزام شدند و توانستند با مهار حریق از گسترش حریق به پاساژها، منازل مجاور و دیگر مغازه های مجتمع جلوگیری کنند.

وی افزود: این آتش سوزی از طبقات منفی مجتمع آغازشده و به دیگر قسمت های سرایت کرده بود و در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی از اعلام آن چندین مغازه دچار حریق شده و دود غلیظ اکثر طبقات مجتمع را فرا گرفته بود .

به گفته وی،  این مجتمع دارای ۶۰ مغازه تجاری و هشت دفتر اداری است که در این حریق گسترده حدود  10 مغازه فعال مجتمع دچار آتش سوزی شده است.

فدائی، ضمن تشکر ویژه از همکاری شایسته عوامل نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی در برقرای نظم و امنیت محدوده حریق و حضور عوامل اورژانس در مدت زمان عملیات گفت:این مجتمع در خرداد ماه سال گذشته نیز دچار آتش سوزی شده بود.

وی در پایان  بر لزوم رعایت نکات ایمنی در مکان های عمومی و مراکز خرید تاکیدکرد و گفت: ایجاد زیر ساخت‌ها و امکانات لازم برای پیشگیری و یا رویارویی با حوادث احتمالی با نصب خاموش کننده در هر واحد صنفی، اجرای سیستم اعلام حریق اتوماتیک در کل ساختمان  برای ایمنی این اماکن ضروری است.

انتهای پیام/م

 

آتش سوزی در مجتمع ولی عصر کاشان

برچسب ها: آتش سوزی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.