سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

براثر گردباد شدید؛

قطع جریان انتقال آب چاه نیمه به زاهدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان وبلوچستان گفت: گردباد در سه راهی دشتک باعث سقوط تعدادی از تیر‌های انتقال برق و قطع جریان انتقال آب چاه نیمه به زاهدان شد.

میرادی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: بر اثر گردباد جریان برق خط انتقال آب چاه نیمه به زاهدان در محل ایستگاه شماره ۲ واقع در سه راهی دشتک قطع شده و فعلا هیچ آبی به زاهدان نمیرسد.

وی افزود: این حادثه در پی سرعت گردباد رخ داده و باعث سقوط ۳۰ تیر برق و پاره شدن خطوط انتقال برق شده و در حال حاضر ۵ اکیپ امدادی متشکل از اتفاقات آب و برق در حال تعمیر خطوط انتقال برق هستند.

محسن میرادی افزود: وارد مدار نمودن خط انتقال آب تا فردا (یکشنبه) بعدازظهر بطول می‌انجامد و در طول این مدت شهر زاهدان را با تنش آبی مواجه می‌سازد.

در پایان میرادی از مردم شهر زاهدان درخواست نمود با شکیبایی و صرفه جویی در مصرف آب تا پایدار شدن شرایط شبکه توزیع آب نهایت همکاری را داشته باشند.

 

انتهای پیام/ی

 

 

گردباد و قطعی آب در زاهدان

برچسب ها: بحران آب ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
م
۰۸:۰۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام خداکنه فقط تا یکشنبه بعدازظهرادامه داشته باشه مثل دفعه پیش نشه که گفتن شنبه وهنوز آبی نیومده الان پنج روزه اب نداریم