سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد امید در جامعه مهمترین وظیفه رسانه ملی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ایجاد امید در جامعه و تقویت اعتماد بین مردم و مسئولین را مهمترین وظیفه رسانه ملی معرفی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ صفری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در جلسه ستاد یادواره شهدای شهرستان ابهر گفت : در شرایط کنونی بهترین و جریان سازترین فرهنگ برای نجات جامعه از هجمه های رنگارنگ و فریبنده دشمنان ، فرهنگ ایثار و شهات است.
 صفری افزود : هجمه های دشمنان علیه این تفکر و فرهنگ متعالی روز به روز شدت بیشتری دارد و این وظیفه فعالان فرهنگی را سنگین تر می کند.
وی راهکار مقابله با این هجمه ها را تقویت ارتباط با نسل های سوم و چهارم انقلاب دانست و گفت : جبهه کفر و استکبار تلاش می کنند با ناکارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، نا امیدی را در بین مردم به ویژه نسل جوان افزایش دهند.
مدیرکل مرکز زنجان ایجاد امید در جامعه و تقویت اعتماد بین مردم و مسئولین را مهمترین وظیفه رسانه ملی معرفی کرد.
 صفری با تاکید بر اینکه یادواره شهدای ابهر امسال نیز پوشش تلویزیونی خواهد داشت افزود : مشارکت دادن نوجوانان و جوانان در یادواره شهدا تاثیر تبلیغی بسیار خوبی دارد.
امام جمعه ابهر هم در این جلسه با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز زنجان همواره درحوزه اطلاع رسانی صادقانه فعالیت کرده است گفت : رویکرد انقلابی و جهادی در این ارگان مهم چشمگیر است.
حجت الاسلام رحیمی به برگزاری یادواره شهدای شهرستان ابهر در اردیبهشت ماه امسال اشاره کرد و گفت : انتظار می رود در این یادواره حرف های خانواده شهدا و بایدها و نبایدهای انقلاب ثبت و ضبط و در نهایت تبدیل به کتاب شود.
وی با تاکید بر اینکه خانواده معظم شهدا بزرگترین سرمایه های کشور هستند افزود : صدا و سیمای مرکز زنجان در یادوار های قبلی با نهایت توان اطلاع رسانی کرده است که از این بابت قدردان زحمات کارکنان مرکز زنجان هستیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم در این جلسه با اعلام اینکه شهرستان ابهر 400 شهید دفاع مقدس ، 835 جانباز و 95 آزاده دارد گفت: برگزاری یادواره شهدا فرصتی مغتنم برای معرفی فرهنگ ناب ایثار و شهادت است.
کاظمی از تولید و پخش برنامه پلاک در صدا و سیمای مرکز زنجان قدردانی کرد و گفت : این برنامه با معرفی شهدای استان ، گامی موثر در راستای معرفی ابعاد شخصیتی و وصایای شهدای استان برداشته است.
وی همچنین از وجود 160 سند مربوط به شهدای استان خبر داد و گفت : این اسناد می تواند در تهیه و تولید برنامه های متعدد کارساز باشد.
انتهای پیام/ن

برگزاری جلسه ستاد یادواره شهدای شهرستان ابهر

 

برچسب ها: صدا وسیما ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.