سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی بیان انگلیسی؛

قطع مصاحبه فرمانده سابق انگلیسی به دلیل اذعان به پیروزی بشار اسد

مجری شبکه تلویزیونی اسکای نیوز مصاحبه با فرمانده سابق انگلیسی در عراق را به دلیل اذعان به پیروزی بشار اسد در سوریه ناشیانه قطع کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مجری شبکه تلویزیونی اسکای نیوز انگلیس دیروز وقتی که جاناتان شاو، فرمانده سابق نیرو‌های نظامی انگلیسی در عراق به پیروزی بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در جنگ اشاره کرد با دستپاچگی سخنان وی را قطع کرد و اجازه نداد به سخنانش ادامه دهد.

مجری: آیا تصور می‌کنید با توجه به آنچه امروز سرگئی لاوروف یا سفیر روسیه عنوان کرده اند، آیا راه اندازی هر گونه تهاجمی توسط انگلیس بدون اینکه آن را در پارلمان مطرح کند دشوارتر شده است؟

کارشناس: به نظر من آنچه در این مباحثه مطرح نمی‌شود و در واقع سفیر هم همین مساله را عنوان کرده، این است که انگیزه‌های احتمالی که سوریه را به راه اندازی حمله شیمیایی در این زمان و در این مکان واداشته است کدامند؟ خب می‌دانید سوریه دارد جنگ را می‌برد. این تنها حرف من نیست. یک ژنرال آمریکایی نیز اخیرا گفته است که اسد در این جنگ پیروز شده است و ما باید با این واقعیت روبرو شویم و سخنان یا توئیت هفته گذشته ترامپ مبنی بر اینکه کار ما با داعش تمام شده است و آمریکا باید خیلی زود از سوریه خارج شود و ...

مجری: بسیار خوب ... ببخشید که نمی‌توانیم بقیه صحبت‌های شما را بشنویم ... خیلی از شما ممنونم ...

انتهای پیام/

قطع مصاحبه زنده فرمانده سابق نیرو‌های نظامی انگلیسی

برچسب ها: انگلیس ، عراق ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.