سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین حرم اهل بیت (ع) شادمان مبعث پیامبر اسلام

حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در شب مبعث رسول رحمت غرق در نور و شادی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بارگاه ملکوتی حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) از عصر امروز میزبان پیروان خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم است که برای عرض شادباش بعثت گوهر رخشان هدایت و یگانه بهانه خلقت به این حرم مطهر مشرف شده اند.

حجت الاسلام سلامی معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس شاهچراغ (ع) در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: ویژه برنامه‌های مبعث پیامبر (ص) بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام شهاب مرادی پیرامون فضایل و مناقب نبی مکرم اسلام در شبستان امام خمینی (ره) آغاز شده است و با مداحی حاج احمد نیکبختیان در مدح پیامبر عظیم الشأن اسلام و شعرخوانی حمیدرضا برقعی ادامه می‌یابد.

وی افزود: فردا بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، حاج رضا رودکی در مدح پیامبر نور و رحمت، به مدیحه سرایی می‌پردازد.

همچنین محافل جشن و سرور در سایر اماکن متبرکه فارس در شب بعثت پیامبر ختمی‌مرتبت (ص) در حال برگزاری است و مردم با پخش نقل و شیرینی این عید خجسته را جشن گرفتند.

در شب بیست و هفتم رجب، خداوند بر بشر منت گذاشت و آخرین پیامبرش را برای تربیت بشر مبعوث فرمود: تا بوسیله او بشر راه سعادت و نیکبختی را انتخاب کند و بر اساس قرآن کریم هدف اصلی از مبعوث شدن حضرت محمد (ص) دستیابی مردم به درک اجتماعی برای اقامه عدل و قسط در جامعه است.
انتهای پیام/ر

امین ولایت نور باران درشب بعثت پیامبر مهربانی‌ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.