سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین: پایان کار سران اسرائیلی فرا رسیده است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: پایان کار سران اسرائیلی فرا رسیده است، زیرا سرزمین‌های اشغالی در شرایط فعلی این قابلیت را برای آنان ندارد که به اشغالگری خود ادامه دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: بهترین گزینه برای اسرائیلی‌ها این است که بساط اشغالگریشان را جمع کنند و این سرزمین‌ها را به صاحبان اصلی آن برگردانند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: صهیونیست‌ها در دوره‌ای همچون داعشی‌ها از سوی آمریکا به این سرزمین‌ها آورده شدند و اگر در زمان اشغالگری رژیم اسرائیل، ایران اسلامی وجود داشت همان سیلی که به داعش در منطقه زد به آن‌ها نیز وارد می‌کرد و اجازه ادامه ظلم و تجاوز را نمی‌داد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: اخیراً اسرائیل گفته است اگر ایران کاری بکند به سوریه حمله می کنیم در حالی که در گذشته تهدید‌ها مستقیم علیه ایران بود و اگر مقاومت‌ها ادامه پیدا کند بزودی دست آورد‌های عظیم تری بدست می‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: تمام مقتضیات برای ریشه کن کردن رژیم اسرائیل مهیا است و رهبری معظم انقلاب اسلامی هر روز و هر ساعتی اراده کنند، شرایط برای نابودی کامل این رژیم فراهم است.

وی اضافه کرد: بهترین مسیر برای نجات صهیونیست‌ها این است که بساط خود را از سرزمین‌های اشغالی جمع کنند و اگر این اقدام را انجام ندهند به طور یقین ایران اسلامی این بساط ظلم و تجاوزگری را جمع خواهد کرد.

خطیب جمعه قزوین افزود: با برچیده شدن رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار همه شرایط برای پیروزی جبهه مقاومت مهیا خواهد بود و همه ما باید بدانیم که امروز در فراهم شدن این شرایط به سر می‌بریم؛ زیرا اگر غیر از این بود اسرائیلی‌ها اجازه نمی‌دادند در آسایش به سر ببریم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با محکوم کردن فتنه و جنگ افروزی مستکبران در همه عالم، گفت: آنان خواستند در سوریه حیله و نیرنگ نخ نما شده‌ای را تکرار کنند؛ ولی خیلی زود امیدشان به یأس تبدیل شد.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی با محوریت آمریکا و اسرائیل زمانی که نتوانستند به اهداف خود در سوریه دست پیدا کنند، با شایعه پراکنی رسانه‌ای خود اینگونه بیان کردند که گویی دولت سوریه علیه مردم خود از سلاح شیمیایی استفاده کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: در نگاه آمریکایی‌ها مردم سوریه یعنی تروریست، یعنی افرادی که با خشونت و سلاح سوریه را تبدیل به ویرانه کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: البته سران آمریکا تروریست‌هایی را مردم می‌نامند که در سوریه مشغول به جنایت هستند، در حالی که مردم سوریه ارزشی برای آمریکا ندارند و تا به امروز به قربانی کردن آن‌ها مشغول هستند.

وی افزود: سران آمریکایی به دنبال این هدف رفتند که با کسب مجوز از مجامع بین المللی جنگ دیگری را علیه سوریه به راه بیندازند؛ اما پس از مدتی و رصد فضای موجود به خوبی فهمیدند که این کار برای آن‌ها در سوریه غلط زیادی است.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: هر زمانی که تروریست‌ها در سوریه کارشان به بن بست رسید امریکایی‌ها با ارسال تجهیزات جنگی و سلاح سعی کردند داعشی‌ها را از محاصره نجات دهند؛ یعنی امریکایی‌ها تا به امروز در حمایت از تروریست در سوریه کم نگذاشته اند و کار دیگری از عهده آن‌ها برنخواهد آمد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: به خوبی بر همه جهانیان واضح است که امریکایی ها، سعودی ها، اروپایی‌ها و صهیونیست‌ها در سوریه به هیچ نتیجه‌ای نرسیده اند و نخواهند رسید و راهی جز پذیرش شکست و بیرون رفتن از سوریه در پیش ندارند.

وی عنوان کرد: همه می‌دانیم این چیزی جز مقاومت اسلامی، استقامت مسلمانان و جایزه‌ای که خدا به این حرکت داده چیز دیگری نیست؛ زیرا شواهد و قرائن همه به نفع دشمن بود، اما به خوبی مشاهده می‌کنیم امروز همه چیز علیه دشمن است.

خطیب جمعه قزوین در ادامه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و روز نیروی زمینی را گرامیداشت.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی همچنین فرا رسیدن سالروز بعثت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) و حلول ماه شعبان در هفته جاری را تبریک گفت.

انتهای پیام/

خطبه های نماز جمعه قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.