نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: صدا و سیما یکی از سازمان‌های است که می‌تواند در ترویج فرهنگ برپایی نماز تاثیر بسزایی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با مدیر کل و معاونان صدا و سیمای قزوین افزود: صدا و سیما می‌تواند با برنامه سازی مردم را به سوی نماز به ویژه نماز جمعه ترغیب کند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اضافه کرد: همچنین این رسانه در هر زمینه‌ای به ویژه در تبیین شعارسال، می‌تواند تعیین کننده باشد.

مدیرکل صدا و سیمای قزوین هم در این نشست گفت: بخشی از برنامه‌های تولیدی این سازمان قبل از ایام تعطیلات و برخی هم مانند برنامه‌های زنده و اخبار لحظه به لحظه در ایام نوروز پخش می‌شد.

معصومی فر با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای تغییر افکار مردم مسلمان گفت: در این زمینه بیش از ۱۵۷ ماهواره فارسی زبان فعالیت می‌کنند که عمده سرمایه گذار آن‌ها صهیونیست‌ها هستند.

وی با اشاره به جایگزین کردن پیام رسان‌های داخلی به جای نوع خارجی ان‌ها گفت: زمانی پیام رسان سروش کارامد نبود، اما الان این پیام رسان توانسته با سرور‌های قدرتمند پاسخگو باشد اگر چه تنوع سرویس‌های تلگرام را ندارد، ولی در آینده به این تنوع دست خواهد یافت.

معصومی فر به پخش پیام‌های بازرگانی گفت: این موضوع آسیبی برای رسانه است، ولی با توجه به درآمد کم صدا و سیما، دو سوم بودجه آن از محل اگهی بازرگانی تامین می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای قزوین گفت: تضاد در پخش آگهی‌ها مشهود است چرا که هر تولید کننده برای تبلیغ و فروش محصولات خود از سبک زندگی غربی استفاده می‌کند که با سبک زندگی اسلامی مغایرت دارد.

انتهای پیام/

دیدار امام جمعه قزوین با مدیرکل صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار