سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت سمنان:

ایرانی باید از کالای ایرانی استقبال کند

امام جمعه موقت سمنان گفت : ایرانی باید از کالای ایرانی استقبال کند حتی اگر کیفیت کمتری از نمونه خارجی داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه های نماز جمعه هفته چهارم فروردین ماه 97 در سمنان با بیان اینکه ایرانی باید از کالای ایرانی با هر کیفیتی استقبال کند گفت : اگر کالای ایرانی حتی در کیفیت نیز وضعیتی نه چندان مناسب نسبت به کالای خارجی داشت ما موطف به خرید آن هستیم تا از تولید داخلی حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه دولت و مردم باید با هم بکوشند تا شعار سال، مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی تحقق یابد گفت: توجه همه باید برای اقتدار اقتصادی کشور متمرکز شود تا بتوانیم شاهد شکوفایی اقتصادی در سال۹۷ باشیم.

امام جمعه موقت سمنان  تصریح کرد : امروز نیازمند تقویت زیرساخت‌های اقتصادی برای بهبود وضعیت معیشت و رفع بیکاری هستیم که در این زمینه تلاش مضاعف مسئولان اهمیت دارد.

امام جمعه موقت سمنان شبکه اجتماعی را زمینه ای برای سوء استفاده دشمنان ایران اسلامی ذکر و افزود : در شبکه اجتماعی برای از بین بردن معنویت در ایران تلاش می شود و خانواده ها باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند و بی‌تفاوت نباشند.

وی با تبریک فرارسیدن عید مبعث رسول گرامی اسلام (ص) ، از بعثت به‌عنوان عامل انگیزشی برای برافراشته شدن پرچم عدالت، مبارزه با ظلم و استکبار و جهل یاد کرد.

انتهای پیام / ه

جزئیات خطبه های نماز جمعه هفته چهارم فروردین ماه 97 سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.