سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاجفر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

استفاده از فناوری‌های جدید آموزشی در برنامه‌های دانشجو معلمان

رئیس مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به ایجاد کلاس تعاملی از توجه به فناوری‌های جدید آموزشی برای دانشجویان خبر داد.

امیر هوشنگ تاجفر رئیس مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره استفاده از فناوری‌های جدید در برنامه‌های آموزشی دانشجو معلمان اظهار کرد: کلاسی تعاملی برای استفاده هر چه بهتر دانشجومعلمان و آموزش با رویکردهای  جدید را ایجاد کردیم.

وی ب ااشاره به محدودیت های منابع مالی برای ایجاد کلاسهای تعاملی،  ادامه داد: 20 کلاس در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان تا پایان سال 97، مجهز به سیستم هوشمند و کلاسی جامع تعاملی خواهند شد البته سال گذشته هم 10 کلاس را با فناوری‌های جدید آموزشی مجهز کردیم ولی تجهیزات کلاس‌های جدید امکانات بیشتری دارد و از برنامه‌های بومی برای هوشمندسازی بهره گرفتیم.

رئیس مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه پیشرفت سریع فناوری باعث فاصله زیاد بین معلمان و دانش‌آموزان شده است، اظهار کرد: برای رفع این خلأ آموزش فناوری‌های جدید را برای دانشجو معلمان علاقه‌مند مورد توجه قرار دادیم.

تاجفر تصریح کرد: سعی می‌کنیم آموزش فناوری‌های جدید را بیش از پیش برای دانشجو معلمان در نظر بگیریم تا بعد از حضور در کلاس‌های درس  به عنوان معلم، آمادگی کامل برای بهره‌گیری از فناوری‌های جدید داشته باشند و فاصله‌ای بین آن‌ها و دانش‌آموزانشان ایجاد نشود.

وی یادآور شد: در تلاش هستیم تا شرکت در کلاس‌های تعاملی که اکنون به طور داوطلبانه برای دانشجو معلمان اجرا می‌شود با هماهنگی معاونت آموزشی به عنوان واحد درسی اجباری در نظر گرفته شود.

انتهای پیام /

برگزاری کلاس های تعاملی در دانشگاه فرهنگیان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.