سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

آمریکایی‌ها به اتفاق همکاران منطقه‌ای خود در سوریه و عراق زمینه جنگ را باختند

آمریکایی‌ها به اتفاق همکاران منطقه‌ای خود در سوریه و عراق زمینه جنگ را باختند و هر بازنده‌ای در هر رقابتی طبیعتاً حرکاتی را انجام داده و خط و نشان‌هایی می‌کشد و این‌ها جدی نخواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در خصوص بحران اخیر سوریه اظهار کرد: آمریکایی‌ها به اتفاق همکاران منطقه‌ای خود در سوریه و عراق زمینه جنگ را باختند و هر بازنده‌ای در هر رقابتی طبیعتاً حرکاتی را انجام داده و خط و نشان‌هایی می‌کشد و این‌ها جدی نخواهد بود.

مرتضی صفاری افزود: آمریکایی‌ها هم بعد از این‌که ارتش سوریه کنترل اوضاع را در اختیار گرفت همین کار را کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: مواردی مثل به کارگیری سلاح شیمیایی و ... در سوریه تنها بهانه‌ای است برای این‌که حرکاتی را علیه سوریه انجام دهند و این قبلاً هم سابقه داشته است و نخستین بار نیست که آمریکا چنین صحبت‌هایی می‌کند.

وی با اشاره به حضور روسیه و اعلام همکاری این کشور گفت: در حال حاضر شرایط برای کشورهای عضو جبهه مقاومت بهتر از قبل است؛ همچنین شنیدیم که آمریکایی‌ها تا حدودی عقب‌نشینی کرده‌اند اگرچه امکان یک سری حرکات ایذایی وجود دارد.

نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعید است که آمریکا و همکارانش در منطقه دست به حرکات جدی بزنند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.