سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان موفقیت آمیز نوبت اول عملیات ملی ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در منطقه کاشان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: نوبت اول عملیات ملی ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل همراه با انجام آن برای کودکان زیر پنج سال اتباع خارجی نیز با موفقیت پایان یافت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر سید علیرضا مروجی، در گفتگو با خبرنگاران گفت: تعداد7114 خانوار در نوبت اول این عملیات  ملی بازدید و 6104 کودک زیر 5 سال با واکسن خوراکی فلج اطفال واکسینه شدند.

به گفته وی،  نوبت اول عملیات ملی ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال برای کودکان زیر پنج سال اتباع خارجی نیز در راستای ریشه کنی بیماری مهلک و ناتوان کننده فلج اطفال و حفظ دستاوردهای نظام مراقبت از این بیماری به مدت 3 روز در این شهرستان ها انجام شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: این عملیات توسط 110 تیم بهداشتی، با همراهی و همکاری داوطلبین سلامت ایرانی و غیرایرانی با مراجعه به درب منازل اتباع خارجی در شهر و روستا اجرا شد.

مروجی در پایان اظهارداشت: مرحله دوم عملیات ملی ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل از تاریخ 22 تا 24 اردیبهشت ماه سال جاری انجام خواهدشد.

 

انتهای پیام/م

 

اجرای طرح فلج اطفال درکاشان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.