سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدا ۲۰ هزار شاخه گل ُرز در بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت:در سالروز رسالت پیامبر مکرم اسلام(ص) ۲۰ هزار شاخه گل ُرز در بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان به شهروندان اصفهانی اهدا می‌شود.

اصغرکشاورز راد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اظهار کرد: به همت بهره برداران بازار گل و گیاه سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان و پیرو اقدامات قبلی در سالروز رسالت پیامبر مکرم اسلام(ص) ۲۰  هزار شاخه گل ُرز در بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان به شهروندان اصفهانی اهدا می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان هدف از هدیه ۲۰ هزار شاخه گل را جایگاه ویژه این روز بزرگ و مقدس در میان مسلمانان و همچنین فرهنگ سازی در جهت حرکت به سمت استفاده بیشتر از گل و گیاه عنوان کرد و گفت: اگر فرهنگ استفاده از گل و گیاه در زندگی شهروندان نهادینه شود، زندگی آنان رنگ و بوی آرامش خواهد گرفت.

وی افزود: طبق نظر متخصصان با تماشاکردن به گل و لذت بردن از طراوت، رنگ و عطر زیبای آن می‌تواند حالت روحی نامتعادل خود را تغییر داده و به حالت طبیعی باز گرداند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: این حرکت با همکاری و هزینه کامل بهره برداران بازار بزرگ گل و گیاه اصفهان و با هدف حمایت از مصرف کنندگان و همچنین تولیدکنندگان داخلی گل و گیاه صورت می‌پذیرد و ادامه دار خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.