سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان کار میدان زندگی آق قلا با اعتبار ۴ میلیاردی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: میدان زندگی آق قلا با اعتبار ۴ میلیارد تومان به زودی به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان ؛ غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در نشست اولین شورای اداری شهرستان آق قلا گفت: دربازدید از چندین پروژه در دست اجرای آق قلا یکی ازطرح‌هایی که به ترافیک این شهر کمک می‌کند پروژه میدان زندگی است که قبلا به نام چهار راه مرگ شناخته شده بود.

وی ادامه داد: بودجه در نظر گرفته شده برای این طرح،۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تا به حال، هزینه شده است که قرار بود پیمانکار تا قبل از سال نو طرح را تحویل بدهد که به دلیل شرایط جوی این آن به تعویق افتاد.

غراوی گفت:: در بازدید امروز مشخص شد که یک میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه نیاز‌مند است و ضرب الاجل ۲۰ روزه برای پیمانکار تعیین شد که ظرف این مدت با توجه به شرایط آب هوایی کار باقی مانده را تمام کنند تا یکی از راه‌های ورودی شهر با راه ایمن تردد شود.

میر محمد غراوی افزود: پروژه‌های دیگری نیزمانند، احداث دیواره ساحلی و پارک در بین دو پل تاریخی و پل شهید باهنر است که در سال جاری یک محیط خوب و تفرج گاهی برای شهروندان آق قلایی فراهم شود.

امانگلدی ضمیر فرماندار آق قلا نیز در این جلسه گفت:: سهم تعهد اشتغال این شهرستان به هزار و ۳۱۰ نفر افزایش یافت که تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال شهرستان را رقم زده است.

وی در ادامه گفت: یکی از سرمایه گزاران حوزه برق و انرژی موافقت کرد که در آق قلا نیروگاه ۲۵ مگاواتی و اعتبار ۲۸ میلیون یورویی، معادل ۱۵۰ میلیارد تومان احداث شود که این نیروگاه با موافقت مدیر ارشد شرکت طلیعه عمار، در شهرستان آق قلا در آینده‌ای نزدیک احداث خواهد شد.

انتهای پیام/م
 

 

میدان زندگی آق قلا با اعتبار ۴ میلیاردی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.