سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی ذوب آهن اصفهان:

تیم فوتبال ذوب آهن برای حفظ جایگاه دومی لیگ برتر به میدان می رود

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تیم فولادخوزستان همیشه خطرناک است ولی تیم ما برای حفظ جایگاه دومی لیگ برتر به میدان می رود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،میگوئل تکسیرا در نشست خبری قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان، گفت: بازی فردا بسیار سخت است. فولاد خوزستان مثل ما به دنبال این است که فردا به پیروزی برسد. فولاد در نیم فصل دوم امتیازاتی را از دست داده اما این تیم همیشه خطرناک بوده است.

وی افزود: آنها سعی می کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند اما ما هم آماده به میدان آمدیم و نقاط قوت و ضعف این تیم را می دانیم. برای بردن به اینجا آمدیم.  ما سعی می کنیم باز هم امتیازات را افزایش دهیم و در آخر جایگاه دومی را کسب کنیم.

مربی ذوب آهن ادامه داد: نکته ای که باعث ایجاد انگیزه می شود کسب پیروزی در هر بازی است. تیم ما روز به روز شرایط بهتری پیدا می کند. این نکته بسیار مهم و مثبتی برای ما است. انگیزه بازیکنان بیشتر شده و این هدف ما است. در بازی های آسیایی و لیگ هر زمان که وارد زمین می شویم برای برد به میدان رفتیم. چند بازی دیگر بیشتر نمانده است و سعی می کنیم در هر مقطع خودمان را بهتر نشان دهیم. تمام تلاشمان را می کنیم تا به اهدافمان برسیم.

مربی ذوب آهن اصفهان در پایان در مورد مصدومان و محرومان تیمش، گفت: همه بازیکنان در این بازی حضور دارند.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری مربی ذوب آهن اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.