سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب اجرای دوازده برنامه در ستاد اقامه نماز هرمزگان

ستاد اقامه نماز هرمزگان دوازده برنامه و بیش از ۲۰ دوره آموزشی برای سال جدید در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،حجت الاسلام فروزان نژاد مدیرستاد اقامه نماز هرمزگان گفت: ۱۲ برنامه و بیش از ۲۰ دوره آموزشی برای سال جدید در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این برنامه‌ها با همکاری ستاد اقامه نماز و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

مدیرستاد اقامه نماز هرمزگان گفت:پیگیری تحقق پیام رهبر انقلاب اسلامی به اجلاس بیست و ششم نماز در استان، تاکید بر حوزه نظارتی ستاد و پرداختن به تولید محتوا، تشکیل هیات نظارت و ارزیابی در دستگاه‌های اجرایی، فعال کردن تشکل‌های مردم نهاد و تقویت و توسعه یاوران نماز و تاکید بر خلاقیت در شیوه دعوت به نماز ازمهمترین برنامه‌های امسال ستاد اقامه نماز استان است.

حجت الاسلام فروزان نژاد افزود:تاکید بر نقش ویژه آموزش و پرورش، مدارس، دانشگاه‌ها و صدا و سیما در ترویج نماز، تاکید بر برگزاری اجلاس‌های کیفی، تشکیل مجمع خیران مسجد ساز، تاکید بر استفاده از کالای ایرانی، صرفه جویی در هزینه‌ها و آموزش و توانمندسازی مدرسان بومی از برنامه‌های دیگرامسال ستاد اقامه نمازدر استان است.

مدیرستاد اقامه نماز هرمزگان با تاکید بر برگزاری باشکوه عید مبعث و اعیاد شعبانیه گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فعالان فرهنگی برای ترویج نماز در فضای مجازی اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی تا ۲۰ اردیبهشت فرصت دارند گزارش عملکرد سالانه دستگاه را برای ارزیابی به ستاد اقامه نماز استان تحویل دهند.

انتهای پیام/ر

اعلام برنام های ستاد اقامه نماز هرمزگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.