سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بکارگیری تمامی ظرفیت‌های استان در برگزاری هفته‌های فرهنگی

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: تمامی ظرفیت استان برای برپایی باشکوه و موثر هفته‌های فرهنگی شهرستان‌های استان به کارگرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سید کمال الدین حسینی در جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی برای برگزاری هفته‌های فرهنگی شهرستان‌ها  گفت: دستگاه‌های اجرایی و متولیان اصلی بر پایی برنامه‌ها باید کمیته‌های تخصصی ویژه‌ای را برای هماهنگی، تعیین جدول زمان بندی و اعلام برنامه‌ها با اعضای ثابت و مشخص تشکیل دهند.

وی افزود: هر شهرستان نیز به صورت مجزا با اعلام نماینده‌ای ثابت برای حضور در جلسات و هماهنگی‌های بیشتر اقدام نموده و یک ماه قبل از برپایی هر نمایشگاه برای هر شهرستان به صورت ویژه جلسات مربوط به سیاست گذاری، برنامه ریزی و اجرایی با حضور نمایندگان شهرستان از فرمانداری، استانداری و شرکت پدیده شاندیز برگزار شود.


 رئیس میراث فرهنگی شهرستان طرقبه و شاندیزدر ادامه این جلسه گفت: در جلسه هماهنگی برگزاری هفته‌های فرهنگی شهرستان‌های استان مقررر شد افتتاحیه هفته‌های فرهنگی به میزبانی شهرستان طرقبه شاندیز از یازدهم لغایت هفدهم اردیبهشت در پدیده برگزارمی شود و سایر شهرستان‌ها بطور منظم هفته‌های فرهنگی را بعد از ماه مبارک رمضان در پدیده برگزار نمایند.


گفتنی است هفته‌های فرهنگی شهرستان‌های خراسان رضوی از اردیبهشت ماه سال جاری و با اجرای برنامه‌های هفته فرهنگی شهرستان بینالود به میزبانی پدیده شاندیز آغاز می‌شود.


انتهای پیام//ز. ج

 
 

جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی برای برگزاری هفته‌های فرهنگی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.