سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاج‌آقامیر خبر داد

پایگاه امداد و نجات کوهستان افتتاح می‌شود

شهرداری منطقه یک تهران از افتتاح پایگاه امداد و نجات کوهستان با هدف مدیریت حوادث غیر مترقبه و خدمات رسانی سریع به کوهنوردان و گردشگران در ارتفاعات کلکچال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید مصطفی حاج آقامیر شهرداری منطقه یک تهران اظهار کرد: پایگاه یادمان جاویدالاثر احمد متوسلیان روز جمعه – ۲۴ فروردین ماه – با حضور شهردار منطقه یک، استاندار تهران، مسئولان جمعیت هلال احمر کشور، اعضای شورای شهر تهران، ری و تجریش، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و غیره در ایستگاه سوم کلکچال افتتاح می‌شود.

آقا میر خاطر نشان ساخت: پایگاه کلکچال با توجه به فضا، فعالیت‌های عملیاتی و امکانات، در مرکزیت مسیر کوهنوردی کلکچال به عنوان پایگاه نمونه کشوری هلال احمر در کوهستان شناخته شده و بعد از پایگاه شهید کاظمی در مسیر کوهپیمایی دربند، دومین پایگاه امداد و نجات در ارتفاعات شمال تهران است.

شهردار ناحیه کوهستان شهرداری منطقه یک افزود: عوامل این پایگاه که شامل نیرو‌های هلال احمر هستند در تعطیلات نوروزی آماده خدمات رسانی به کوهنوردان و گردشگران بودند.

وی افزود: با توجه به نیاز وجود پایگاه‌های امدادی در ارتفاعات، پایگاه شهید بروجردی نیز در مسیر کوهپیمایی درکه به زودی افتتاح رسمی می‌شود و دو پایگاه شهید همت دربند و دارآباد نیز در مراحل اجرا قرار دارند.

انتهای پیام/

افتتاح پایگاه امداد و نجات کوهستان در 24 فروردین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.