سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خجسته در تذکر شفاهی:

نمایندگان دیروز از مسئولان بی‌کفایت اقتصادی و بانک مرکزی عصبی بودند/ برای سران فساد نباید امنیت وجود داشته باشد

نماینده همدان گفت: واکنش روز گذشته نمایندگان مجلس عصبانیت مردم از مسئولان بی‌ کفایت اقتصادی و بانک مرکزی بود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر خجسته نماینده مردم همدان در جلسه علنی امروز چهارشنبه طی تذکری شفاهی اظهار کرد: هیئت رئیسه مجلس باید به سوالات نمایندگان توجه کند چرا که چندین ماه است که ما درباره وضعیت ارز و بانک‌ها سوالاتی را به هیئت رئیسه ارائه کرده بودیم، علی رغم آنکه در هیئت رئیسه مورد بحث قرار گرفت اما نمی‌دانیم چرا در دستور کار مجلس قرار نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین ما درباره وضعیت ارز و بانک‌ها سوالی از وزیر اقتصاد و امور دارایی داشتیم که آن را هم تقدیم هیئت رئیسه کردیم اما در دستور کار مجلس قرار نگرفت.

نماینده مردم همدان با بیان اینکه ما شش ماه قبل پیش بینی می‌کردیم وضعیت ارز این چنین شود، گفت: واکنش روز گذشته نمایندگان مجلس عصبانیت مردم از مسئولان بی‌ کفایت اقتصادی و بانک مرکزی بود.

خجسته افزود: متاسفانه در یک روز قیمت ارز 500 تومان افزایش یافت و قیمت اجناس هم 40 تا 45 درصد بالا رفت که این نکته از قبل هم قابل پیش بینی بود.

خجسته با بیان اینکه خدمت رئیس مجلس رفتم و گفتم که دو ساعت از وقت مجلس را برای برگزاری جلسه غیرعلنی درباره فساد اقتصادی در اختیارمان قرار دهید، گفت: اتفاقات ارزی، مدیریت بانک مرکزی و فاجعه‌هایی که در گمرک اتفاق می‌افتد و لازم است به صورت محرمانه این موضوعات به نمایندگان اعلام شود، چرا که این موضوع اقتضا نمی‌کند که به صورت علنی مطرح شود.

نماینده مردم همدان با تاکید بر اینکه نباید برای سران فساد امنیت وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: در گمرک از زمین، دریا و هوا قاچاق وارد کشور می‌شود و ما سران فساد را شناخته‌ایم و می‌خواهیم در جلسه غیرعلنی اسامی آنان را اعلام کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.