سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت دستگاه قضایی از سرمایه گذاری قانونی برای حمایت از کالای داخلی

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی به حمایت دستگاه قضایی با صیانت از سرمایه گذاری قانونی برای حمایت از کالای داخلی تأکید و نقش صنعتگران را در این زمینه مهم ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ؛ قاضی سید امیر مرتضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی در نشست کارگروه قضایی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، گفت: حمایت قضایی از سرمایه گذاری در جهت حمایت از کالای داخلی یکی از برنامه‌های مهم دستگاه قضایی استان در سال جاری بوده و حمایت‌های مختلف قضایی و حقوقی از ابتدای سال از سوی مجموعه قضایی استان انجام شده است.

وی افزود: تولید و ایجاد اشتغال پایدار باید دغدغه تمام مسئولان استان باشد و در جهت رفع موانع عمل کنند وحمایت از سرمایه گذاران را در اولویت کاری خود قرار داده تا رشد و رونق اقتصادی مستمر باشد.

قاضی مرتضوی ادامه داد: تمام تلاش خود را مانند سال گذشته به کار خواهیم گرفت تا توانمند سازی بخش خصوصی دچار مشکلی نشود و با رصد فعالیت‌های اقتصادی، از بروز هرگونه مسئله‌ای پیشگیری شود و افرادی که در این زمینه خللی وارد کنند با آن‌ها با جدیت برخورد خواهد شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی به همکاری مطلوب شرکت شهرک‌های صنعتی استان با دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت:: تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها با دستگاه قضایی استان برای پیشبرد اهداف امور مختلف خود ضرورت دارد و باید مسئولان توجه ویژه‌ای در این راستا داشته باشند.

وی افزود: دستگاه قضایی استان پشتیبان ومطالبه‌گرحقوق واحد‌های صنعتی و تولیدی بوده و هرجا که احساس کند حقوق آن‌ها ضایع می‌شود وارد عمل شده و در جهت رفع مسائل و مشکلات آن‌ها تصمیم گیری می‌کند تا حقوق صاحبان صنعت تضییع نشود.

در ادامه این نشست مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، گفت: با حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و دستگاه قضایی استان از حوزه صنعت، اقدامات موثری در راستای رفع موانع تولید صنایع مختلف صنعتی و تولیدی در سال گذشته انجام شد و تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهیم تا زمینه تولید و اشتغال مولد نیز امسال بیش از پیش فراهم شود.

مهدی زاده مقدم به حمایت‌های مختلف دستگاه قضایی استان اشاره کرد و افزود: زمینه فعالیت صاحبان صنعت و سرمایه‌گذاران در بخش صنعت با حمایت‌های دستگاه قضایی استان فراهم است و دغدغه‌ای در این خصوص در شهرک‌ها و نواحی صنعتی وجود ندارد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، در ادامه گفت:: بهره وری در تولید، معرفی محصول برای مصرف داخلی ، توسعه واحد صنعتی، تولید صادراتی ، رشد تولید، ارتقای کیفیت تولید، تثبیت اشتغال مولد و افزایش نیروی انسانی از شاخص‌های اصلی همانند سال گذشته در سال جاری برای واحد‌های صنعتی و تولیدی است.
 

انتهای پیام // ف. ح

 
 


گفته‌های معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی در نشست کارگروه قضایی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.