سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سرشاخه‌های شرکت هرمی در نیشابور

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت:یک شرکت هرمی که در نیشابور فعالیت‌های غیر قانونی می‌کردند به دام قانون گرفتار شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سردار قادر کریمی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در پی اطلاعات بدست آمده مبنی بر ورود تعدادی از سرشاخه‌های یک شرکت هرمی در استان خراسان رضوی و شروع فعالیت زیر زمینی آن‌ها در شهرستان نیشابور، دستورات لازم برای پی گیری و حهت جلوگیری از سرایت اقدام‌های غیر قانونی این باند به مشهد و دیگر شهر‌های استان صادر شد.

وی افزود: کارآگاهان عملیات ویژه و مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی نیشابور در یک عملیات ضربتی و ردزنی‌های اطلاعاتی اعضای این باند را که ساکن شهر‌های دیگر بودند و با اجاره یک منزل مسکونی در نیشابور اقدام به برگزاری جلسات و عضو گیری می‌کردند را شناسایی کردند .

وی افزود: کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضایی ۱۷ سرشاخه این باند که بین ۲۱ تا ۳۰ ساله هستند دستگیر و ازمخفیگاه آنان تعدادی دفترچه یادداشت کشف شد.
 
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: باید بر روی فعالیت‌های غیر قانونی که خسارت‌های روحی، روانی و اقتصادی زیادی به فریب خوردگان می‌زند، حساس بود و از مردم خواست در صورت کسب هر گونه اطلاعاتی از فعالیت زیر زمینی، شرکت‌های هرمی به شماره پلیس۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام// س. ح.
 

دستگیری ۱۷ سرشاخه یک شرکت هرمی در نیشابور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.