مشهد؛

شناسایی 16عضو يك شركت هرمی در مشهد

سرپرست پليس آگاهی خراسان رضوی گفت: 16عضو یک شرکت هرمی در مشهد شناسايی و دستگير شدند.

شناسایی 16عضو يك شركت هرمي در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد سرهنگ حميد رزمخواه گفت: شكايتهاي متعدد مردم مبني بر تبليغات گسترده يك شركت هرمي در يكي از مناطق شهر مشهد و ضرر و زيان مالي تعدادي از شهروندان در اين زمينه، رسيدگي به اين موضوع را در دستور كار پليس آگاهي خراسان رضوي قرار داد.

وي افزود: كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پس از يك سري تحقيقات ميداني، مخفيگاه اين افراد را شناسايي و آنان را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفته و پس از اطمينان از فعاليتهاي مجرمانه، با اخذ مجوز قضايي اقدام به بازداشت متهمان كردند.

سرپرست پليس آگاهي خراسان رضوي با بيان اينكه تعداد بسياري جزوه و لوح فشرده آموزشي در ارتباط با تبليغات شركت هاي هرمي از متهمان كشف شد اظهار كرد: آنان در بازجويي هاي به عمل آمده اظهار داشتند براي عضو گيري و قانوني جلوه دادن فعاليتهاي خود شرايطي چون حسن اخلاق و سيماي ظاهري مناسب را فراهم و از اين طريق اعتماد مشتريان را جلب مي كردند.

سرهنگ رزمخواه از شهروندان خواست در صورت مواجهه با اين وضعيت، موضوع را به اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري يا ستاد خبري پليس آگاهي با شماره تلفن 32183700 اطلاع دهند.

انتهای پیام / س - س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.