سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه سمنان:

مردم برای رونق اقتصادی همکاری کنند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مردم باید برای رونق اقتصادی همکاری کنند و با خرید کالای ایرانی از کارگران حمایت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جمع فرمانده سپاه قائم و تعدادی از فرماندهان سپاه و بسیج استان سمنان کم‌آبی و مشکلات اقتصادی را از دغدغه های مهم کشور دانست و گفت: حمایت از کالای ایرانی در سال جدید بهترین راهکار برای راه‌اندازی چرخ اقتصاد کشور است.

وی افزود: مردم باید برای رونق اقتصادی همکاری کنند و با خریداری کالای ایرانی از کارگران حمایت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه تولیدکنندگان نیز موظف هستند با حمایت‌های ویژه دولت، کیفیت محصولات خود را افزایش دهند، برخورد جدی دولت و دیگر متولیان با واردات کالای قاچاق را خواستر شد.

آیت‌الله شاهچراغی تصریح کرد: سپاه و بسیج همواره در عرصه خدمت‌رسانی به محرومان و مستضعفان در رأس قرار دارند و این ظرفیتی تحسین‌برانگیز برای کشور است.

سردار حسن زاده فرمانده سپاه قائم استان هم با اشاره به برنامه های بسیج و سپاه برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و حضور در مساجد و پایگاه های بسیج گفت: سپاه و بسیج با هدف حمایت از کالای ایرانی خرید، تمام نیازمندی های خود را از محل کالای ایرانی تامین می کند.

انتهای پیام / ه

توسعه فرهنگی رسالت اجتماعی بسیج و سپاه است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.