سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه کمپین ضد جنگ انگلیس درباره سوریه

کمپین «جنگ را متوقف کنید» در بیانیه‌ای درباره هرگونه بهانه جویی برای مداخله نظامی غرب در سوریه، هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کمپین «جنگ را متوقف کنید» در بیانیه‌ای، درباره هرگونه بهانه جویی برای مداخله نظامی غرب در سوریه، هشدار داد.

«کمپین ضد جنگ» در بیانیه خود هرگونه حمله به مردم را در سوریه محکوم کرده و نوشته است، قربانیان اصلی هفت سال جنگ در سوریه، شهروندان عادی این کشورند.

در این بیانیه هرگونه مداخله نظامی خارجی در سوریه محکوم شده و آمده است: «ما همچنین مداخله دولت انگلیس و متحدانش را در سوریه محکوم می‌کنیم. دونالد ترامپ، گفته است واکنش نشان خواهد داد و قبلا موشک هایی، به احتمال زیاد از سوی اسرائیل به پایگاه هوایی سوریه شلیک شده است.»

به نوشته کمپین «جنگ را متوقف کنید»، فرانسه و انگلیس به احتمال فراوان در اقدامات بعدی علیه سوریه شرکت خواهند کرد.

در بخش دیگری از بیانیه این کمپین آمده است: غرب به صورت نیابتی در جنگ هفت ساله در سوریه، دست داشته و انگلیس از سال ۲۰۱۵ میلادی، در سوریه مداخله نظامی کرده و ترکیه، متحد دیگر ناتو، در سوریه حمله نظامی گسترده‌ای علیه کرد‌ها سامان داده است.

به نوشته کمپین «جنگ را متوقف کنید»، خاورمیانه از سال ۲۰۰۳ و اشغال عراق، با جنگ‌های بی پایان روبروست و هیچکس از جنگ سعودی علیه یمن که با پشتیبانی دولت‌های غربی صورت گرفته است، سخن نمی‌گوید. حامیان جنگ‌ها در خاورمیانه اکنون فریبکارانه مدعی اند برای حمایت از مردم در سوریه، باید در آن کشور مداخله نظامی کرد یا اسرائیل که در دو هفته گذشته، نظامیانش ۲۸ شهروند غیر نظامی فلسطینی را کشتند و هزاران نفر را در جریان بمباران غزه کشته‌اند، حق دارد برای حمایت از شهروندان سوری، آن کشور را آماج قرار دهد.

این کمپین هشدار داده است دمیدن در جنگ سوریه، بسیار خطرناک بوده و از آنجا که مداخله‌های نظامی پیشین، ناکام مانده است باید به فکر راه حل سیاسی در سوریه بود.

انتهای پیام/

کارزار جنگ را متوقف کنید بیانیه‌ای درباره مداخله نظامی غرب در سوریه منتشر کرد

برچسب ها: سوریه ، فلسطین ، انگلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.