سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تابش: صحبتی با قلعه نویی برای فصل بعد نکردیم/ شرطی برای ابراهیم زاده نگذاشتیم

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: صحبتی با قلعه نویی برای هدایت تیم در فصل آینده نکردیم.

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره احتمال بازگشت قلعه نویی به سپاهان اظهار کرد: قلعه نویی مربی کاربلدی است اما برای هدایت تیم برای فصل بعد با این مربی صحبت نکردیم. 

او درباره این سئوال که مدیران سپاهان شرط تمدید قرارداد با ابراهیم زاده را کسب 9 امتیاز از 3 بازی باقی مانده قرار دادند، بیان کرد: ما شرطی برای  تمدید قرارداد این مربی نگذاشتیم و فقط بیان کردیم که شرایط تیم بهتر شود تا نتایج خوبی در 3 بازی باقی مانده  بدست آوریم. 

تابش درباره اینکه نتایج سپاهان در بازی های باقی مانده در سرنوشت ابراهیم زاده تاثیر گذار است یا نه! تصریح کرد: این صحبتها در تیم ما مطرح نیست و فقط تمرکزمان را برای 3 بازی پایانی لیگ برتر گذاشتیم تا فصل هفدهم را با رتبه خوب به پایان ببریم. 

سرپرست باشگاه سپاهان درباره پیشنهاد نجومی به محسن مسلمان بازیکن پرسپولیس گفت: ما صحبتی با این بازیکن نکردیم و در حال بررسی نقاط ضعف تیم هستیم تا براساس آن بازیکن برای فصل بعد جذب کنیم. 

او درباره این سئوال که لیست بازیکنان فصل بعد سپاهان طبق نظر قلعه نویی جذب می شوند، بیان کرد: در حال حاضر زمان مناسبی برای صحبت درباره این مسائل نیست و این موضوع شایعه ای بیش نیست و در جریان این مسائل نیستیم. 

تابش در پایان خاطر نشان کرد: به طور حتم تیم سپاهان در لیگ برتر می ماند و برای قهرمانی فصل بعد سرمایه گذاری می کنیم. 

انتهای پیام/ 

اظهارات تابش درباره شایعه بازگشت قلعه نویی به سپاهان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.