سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی بیش از هزار مددجو از خدمات فرهنگی در چالوس

هزار و ۶۴۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان چالوس در سال گذشته از خدمات فرهنگی این نهاد بهره‌مند شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد قمی اویلی، رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس گفت : هزار و ۶۴۲ نفر از مددجویان سال گذشته از کلاس‌های آموزشی فرهنگی و تربیتی در این شهرستان بهره‌مند شدند.

وی افزود:  از این تعداد ۹۴۹ نفر در برنامه‌های آموزش خانواده، ۲۲۰ نفر در کانون‌های فرهنگی، تربیتی و ۴۷۳ نفر در اردو‌های آموزشی و تربیتی و در اردو‌های زیارتی مشهد مقدس و عتبات عالیات شرکت کردند.

رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس گفت : هدف از ارائه خدمات فرهنگی توانمندسازی فکری، فرهنگی و خودکفایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی به مددجویان برای ارتقاء کرامت انسانی و عزت نفس خانواده‌ها و ایجاد نشاط اجتماعی بوده است.

 قمی افزود : زنان سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دختران و پسران در آستانه ازدواج، دانش آموزان، دانشجویان، همسران جوان و مستعدان اشتغال تحت حمایت در این شهرستان از برنامه‌های آموزشی و فرهنگی این نهاد بهره‌مند هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس گفت: اخلاق اسلامی، احکام وآموزش قرآن کریم، آسیب‌های اجتماعی، فرزند پروری، سبک زندگی اسلامی، طلاق و آسیب‌های روانی، مشاوره حقوقی، مشاوره و هدایت تحصیلی، علم‌آموزی، مهارت‌های مطالعه، موفقیت در کسب‌ وکار، همسر داری، مهارت‌های هنری، برنامه‌های ورزشی و معرفتی و نشست‌های تخصصی پرسش و پاسخ نماز از جمله موضوعات آموزشی بود که به مددجویان تحت حمایت در سال گذشته ارائه شد.

وی افزود: این شهرستان ۲ هزار و ۵۹۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ر

بهره مندی مددجویان از خدمات فرهنگی در چالوس

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.