سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد:

فشار آب در همدان کم می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: فشار آب را کم می‌کنیم تا بتوانیم آب را برای تابستان ذخیره و مصرف آب را مدیریت کنیم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسینی بیدار مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان همدان با اشاره به کاهش ۳۲ درصدی حجم آب سد اکباتان درمقایسه با سال گذشته گفت: درحال حاضر ذخیره سد اکباتان ۱۳میلیون مترمکعب معادل ۳۸ درصد حجم سد است.

وی با بیان اینکه ذخیره سد اکباتان در فروردین سال گذشته ۲۳ میلیون مترمکعب بوده است افزود: در فروردین سال گذشته ۷۰ درصد حجم سد پر آب بود که در سالجاری ۲۳ درصد عقب هستیم.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان همدان با تأکید بر اینکه بارش باران در کشور و استان همدان درمقایسه با بلند مدت ۴۸ درصد کاهش دارد، ادامه داد: از ابتدای مهر تاکنون ۱۳۸ میلیمتر بارش در استان رخ داده است در حالیکه در مدت مشابه سال گذشته ۲۴۲ میلیمتر بارش در استان همدان وجود داشت که نشان از کاهش ۴۵ درصدی بارندگی دارد.

حسینی‌بیدار با اشاره به مهندسی مجدد در تأسیسات آبرسانی همدان ادامه داد: همه شبکه‌های آبرسانی همدان هوشمند شده تا از این طریق مدیریت فشار و مدیریت مصرف آب صورت گیرد.

وی با تأکید برکاهش فشارآب در نقاط مختلف همدان، خاطرنشان کرد: فشار آب را کم می‌کنیم تا بتوانیم آب را برای تابستان ذخیره و مصرف آب را مدیریت کنیم.مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از مردم استان خواست بیشتر در مصرف آب صرفه جویی کنند.

انتهای پیام/د.ا

افزایش مصرف آب درهمدان

برچسب ها: بحران آب ، بارش باران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.