سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه روز هیجان در دل کویر

دومین دوره تورنمنت فوتبال ساحلی اوراسیا از ۲۶ فروردین به مدت سه روز در شهر جهانی یزد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ اوراسیا ۲۰۱۷  با حضور بهترین های فوتبال ساحلی دنیا فروردین۹۶ در یزد برگزار و خاطره بسیار خوبی را با قهرمانی تیمی از کویر برای هواداران رقم زد و دستاوردهای خوبی را برای فوتبال ساحلی یزد به دنبال داشت.

تکمیل ورزشگاه سلمان محمود آباد در دقیقه نود پیش از شروع مسابقات و جمع شدن بیش از دوهزار هوادار فوتبال در استادیوم سلمان بعد از یک دهه دوری از فوتبال از جمله دستاورد های اوراسیای ۲۰۱۷ در یزد بود.

فوتبال ساحلی یزد امروز بر مهم‌ترین قله های افتخار خود محکم ایستاده ، سومی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران با تیمی کاملا بومی به دست آمد و اکنون میزبانی مسابقات اوراسیا ۲۰۱۸ قرار است التیام بخش فوتبال یزد باشد.

آمادگی کامل یزد برای میزبانی از تیم های نامی جهان

سید حسن میرحسینی سرپرست تیم مقاومت گلساپوش یزد در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد از برگزاری این مسابقات در تاریخ ۲۶ فروردین الی۲۸ فروردین با حضور تیم های کاتانیای ایتالیا، لوانته اسپانیا، لوکوموتیو مسکو و مقاومت گلساپوش یزد در ورزشگاه سلمان محمود آباد خبر داد و گفت: تیم های حاضر در مسابقات ۲۴ فروردین وارد یزد می‌شوند و اولین جلسه تمرینی خود را بیست و پنجم فروردين برگزار می‌کنند.

میرحسینی افزود: در ابتدا قرار بود مسابقات اوراسیا امسال با حضور ۶ تیم برگزار شود که با بدقولی های فدراسیون ومشکلات مالی فراوان امسال هم مجبور به برگزاری با چهار تیم شدیم.


سرپرست گلساپوش یزد اظهار داشت: کاتانیا باشگاه بسیار حرفه ای و قهرمان مسابقات فوتبال ساحلی ایتالیا است و بازیکنان ملی پوش زیادی از جمله مارسینیو بهترین بازیکن جهان و چند بازیکن مطرح دیگر در تیم خود دارد که کیفیت مسابقات امسال را بسیار بالا برده است.

وی ادامه داد: برنامه باشگاه گلساپوش برای مسابقات اوراسیا ۲۰۱۹ این است که قطعا این مسابقات را برگزار می‌کنیم ولی ادامه میزبانی بستگی به همراهی مسئولان دارد چون یک تورنمنت بین المللی است.

لحظه شماری بازیکنان گلساپوش برای شروع اوراسیا ۲۰۱۸

ستاره فوتبال ساحلی در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: من در بهترین شرایط بازیگری قرار دارم و لحظه شماری می‌کنم تا تورنمنت اوراسیا۲۰۱۸ آغاز شود.

محمد علی مختاری افزود: تیم گلساپوش شرایط بسیار خوبی دارد و بعد از پشت سرگذاشتن دوران بدن سازی کارهای تاکتیکی مورد نظر مربی را به خوبی انجام دادیم و همه آماده مسابقه هستیم.


ملی پوش فوتبال ساحلی یزد گفت: سطح کیفی مسابقات نسبت به پارسال به دلیل اینکه تیم ها با بهترین های جهان در اوراسیا۲۰۱۸ شرکت می‌کنند خیلی بالاتر است.

شماره ۱۰ تیم گلساپوش در مورد نتیجه نگرفتن تیم در لیگ برتر گفت: دلیل نتیجه نگرفتن تیم در لیگ برتر بی انگیزگی و ندادن پاداش مسابقات اوراسیا سال قبل بود و این عاملی شد تا تیم نتیجه نگیرد.

حالا چند روز دیگر یزد میزبان یک رویداد مهم است که امیدواریم همانند اوراسیا سال گذشته با قهرمانی و خاطره خوب برای هواداران به پایان برسد.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.