سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت مدیرکل ورزش وجوان استان یزد برای حضور شمشیر بازان یزدی در جاکارتا

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت:تمام تلاش و حمایت خود را برای حضور بیشتر و بهتر شمشیربازان یزدی در مسابقات آسیایی جاکارتا انجام خواهیم داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛   با اشاره به اینکه انتظارات از شمشیربازان یزدی در بازی‌های ۲۰۱۸ جاکارتا زیاد استگفت: تمامی تلاش و حمایت خود را برای حضور بیشتر و بهتر شمشیربازان یزدی در این مسابقات انجام خواهیم داد.

مسعود شریعتی در نشست با اعضاء هیئت شمشیربازی استان یزد در خصوص بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ افزود: در سال ۹۷ المپیک آسیایی که بسیار مهم و حائز اهمیت است را پیش رو داریم که تمام تلاشمان حضور ورزشکاران یزدی در این مسابقات است.

وی ادامه داد: هیئت شمشیربازی همواره در مسیر تلاش و پیشرفت پیشگام بوده و با برنامه ریزی دقیق و منظم برای رسیدن به هدف خود که داشتن نماینده در المپیک و بازی‌های آسیایی بوده گام برداشته و از نزدیک شاهد بر فعالیت‌های خوب این هیئت بوده ام و اکنون با ارج نهادن به این فعالیت‌ها تمام حمایت‌ها و تلاشمان را برای رسیدن به این مهم بکار خواهیم بست.

اتابکی رئیس هیات شمشیربازی استان یزد هم در این نشست گفت: خوشبختانه همواره حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان شامل حال این هیات بوده و در تمامی مراحل برای پیشبرد اهداف و برنامه هایمان از هیچ گونه کوششی دریغ نکردند و همچنین باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی نیز با مدریت خوب خود همیشه در کنارمان بودند که امیدواریم با تداوم این حمایت‌ها شاهد حضور شمشیربازان یزدی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا باشیم.

در این نشست سیداحمد هاشمی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، جلیل مازار اتابکی رئیس هیئت شمشیربازی استان، محمدحسن صدیقی دبیر و احسان فردوسیان عضو هیات رئیسه و حمیدرضا شیر مربی تیم ملی حضور داشتند.

انتهای پیام/ ی

حضور شمشیر بازان یزدی در مسابقات آسیایی جاکارتا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.