رئیس فدراسیون هندبال گفت: بدون شک یزدی ها در سال‌های آینده، در زمینه هندبال حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهند داشت.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال در مجمع سالیانه هیئت هندبال استان یزد با بیان اینکه یکی از ارکان توسعه و گسترش هندبال توجه به بحث آموزش است گفت: باشگاه داری یکی از مسائل و مشکلات اصلی ورزش کشوراست و متأسفانه در کشور ما تعریف درستی از باشگاه وجود ندارد، چرا که نسبت به این مقوله توجه خاصی نمی‌شود.

رحیمی افزود: تیم ملی هندبال در دو تورنمنت مهم؛ یکی در بازی‌های قهرمانی آسیا و دیگری انتخابی جام جهانی عملکرد مناسبی نداشت ومن خودم را مقصر اصلی این ناکامی‌ها می‌دانم.

وی گفت: تیم ملی هندبال ایران در سال ۲۰۱۸، در مسابقات آسیایی شرکت می کند و امیدواریم با درس گرفتن از اشتباهات گذشته بتوانیم ناکامی قبل را جبران و به فراموشی بسپاریم.

رئیس فدراسیون هندبال با تأکید بر اینکه استان یزد مستعدین بسیاری در ورزش هندبال دارد تصریح کرد: اگر به این استعداد‌ها و پتانسیل به خوبی رسیدگی و به آن‌ها بها داده شود بدون شک در سال‌های آینده، استان یزد حرف‌های بسیاری برای گفتن در رشته ورزشی هندبال دارد.

رحیمی ادامه داد: با توجه به درخواست هیئت هندبال استان یزد، این آمادگی وجود دارد تا دوره‌های مربیگری، داوری و تربیت نیروی مجرب و جوان را با استفاده از مربیان و افراد باتجربه در یزد برگزار کنیم.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد هم در این نشست با اشاره به اینکه در استان یزد زمینه توسعه هندبال وجود دارد گفت: هندبالیست های یزدی با توجه به زیرساخت‌های موجود در هندبال سالنی و ساحلی می‌تواند رشد چشمگیر و قابل توجهی داشته در هر دو عرصه داشته باشند و در مسابقات کشوری و بین المللی بدرخشند.

انتهای پیام/ غ

برگزاری مجمع سالیانه هیئت هندبال استان یزد 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار