سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از هنرمندان برجسته استان ایلام

مدیر حوزه هنری استان ایلام گفت: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی از 50 نفر از هنرمندان برجسته استان تجلیل خواهد شد.

به گزاش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;  محمد علی قاسمی مدیر حوزه هنری استان ایلام اعلام کرد: برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی آوینی با حضور هنرمندان رشته‌های مختلف هنری در این استان برگزار می‌شود .

وی با اشاره به برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی، تاکید کرد: در هفته هنر انقلاب اسلامی بیش از 50 نفر از هنرمندان برجسته، پیشکسوت و فرهیخته استان ایلام تجلیل خواهد شد .

قلسمی  با بیان اینکه مراسم تجلیل از هنرمندان برجسته استان روز چهارشنبه هفته جاری با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان برگزار خواهد شد، افزود: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با مسئولان فرهنگی و اجرایی استان، دیدار با خانواده‌های معزز شهدای هنرمند، رونمایی از کتاب، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی ازجمله برنامه‌های این هفته خواهد بود .

مدیر حوزه هنری استان ایلام اظهارکرد : ارتقا بخشی جایگاه هنر انقلاب اسلامی، تکریم و تجلیل و پاسداشت صاحبان فکر و اندیشه و هنرمندان متعهد انقلاب اسلامی که در راستای توسعه و ترویج فرهنگ و هنر و ارزش‌های انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند از اهداف برگزاری این برنامه‌ها در هفته هنر انقلاب اسلامی است .

انتهای پیام/ه

تجلیل از هنرمندان در هفته هنر انقلاب اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.